Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، فهرست‌های سه‌گانه مواد مخدر و روان‌گردان‌ها مطابق کنوانسیون‌های بین‌المللی، به قانون مبارزه با مواد مخدر الحاق می‌شود.

نشست این مجمع صبح امروز شنبه ۱۳ مرداد به ریاست آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی و با حضور اعضاء برگزار شد.

بنابر این گزارش، در ابتدای این جلسه آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نوسانات اخیر بازار ارز و طلا که موجب افزایش تورم و بروز مشکلات و‌نگرانی هایی برای خانوارها گردیده است ، خواستار ورود جدی‌تر دولت و مجلس و مسؤولان امر ، برای ساماندهی اقتصادی کشور شد و گفت: گرانی ، تورم و بی‌ثباتی اقتصاد ، باعث بروز مشکلات معیشتی بویژه برای طبقات متوسط و ضعیف جامعه شده و لازم است مسئولان برای رفع این معضلات اقدام عاجل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر لزوم مبارزه جدی و قاطع با کسانی که از نوسانات اقتصادی سوء استفاده کرده یا به هر نحو به بیت‌المال دست اندازی می‌کنند تأکید کرد و افزود: امروز همانگونه که از دولت و مجلس انتظار می‌رود مشکلات اقتصادی و وضع موجود را ساماندهی کنند، از قوه قضاییه هم این توقع هست که با جدیت و قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کند .

در ادامه این جلسه درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر برای اعمال اصلاحاتی در قانون مصوب مجمع که از سوی مقام معظم رهبری ارجاع شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، با تصویب اعضای مجمع،  فهرست‌های سه‌گانه مواد مخدر و روان گردان های تنظیم شده مطابق کنوانسیون‌های بین‌المللی، پس از  تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام به قانون الحاق،  و اصلاحیه های‌مصادیق بعدی آن با پیشنهاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تایید ستاد مبارزه با مواد مخدر و تصویب هیات دولت به این فهرست اضافه خواهد شد.

همچنین مقرر گردید اصلاحات بعدی این قانون با پیشنهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تشخیص مصلحت نظام موحدی کرمانی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون