Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور افراد ارزشی و انقلابی شکل گرفته و عرصه فعالیت برای این دستور الهی در این دانشگاه از گذشته فعال‌تر می‌شود.

وی افزود: مجموعه سپاه پاسداران و بسیج کارکنان و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی در این ماموریت مهم با دانشگاه همکاری می‌کنند و مواردی که به این موضوع اختصاص دارد در این ستاد تبادل نظر و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه پیشنهادهای خوبی برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح شده است، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازوهای عملی و توانمند دانشگاه آزاد اسلامی است و مدیریت جدید دانشگاه بر ارتقا سطح کیفی نیروهای ارزشی و انقلابی در دانشگاه تاکید ویژه دارد.

نصیرزاده با بیان اینکه بصیرت‌افزایی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی پایه‌ریزی می‌شود و بسیج کارکنان این وظیفه مهم را در دانشگاه بر عهده دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درصدد است در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بسیار درخشان عمل کند و سعی داریم با نگرش مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیروهای انقلابی پرورش یابند.

وی ضدیت و دشمنی با بصیرت انقلابی در استادان و دانشجویان را هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی دانست و رسانه‌های معاند را عامل اصلی در انحراف افکار دانشجویان معرفی و عنوان کرد: آشنایی با اهداف دشمنان که در پی ضربه‌زدن به عرصه فرهنگی انقلاب هستند، بسیار حائز اهمیت و نقش بسیج اساتید در این صحنه خطیر است.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باتوجه به اعزام کارکنان بسیجی در تابستان سال جاری به اردوی بصیرتی چالوس افزود: این اردو برای بسیج کارکنان و اساتید همراه با دوره‌های بصیرت‌افزایی برگزار شد و دوره‌های تحلیل سیاسی، جنگ نرم و رسانه با حضور استادان برجسته کشوری آموزش داده شد.

نصیرزاده با بیان اینکه نشست بصیرتی با حضور فرماندهان بسیج کارکنان این دانشگاه، نیمه دوم شهریور در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تاکید کرد: تمام واحدهای دانشگاهی در این دوره حضور فعال خواهند داشت و پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۵۰۰ نفر در این همایش بصیرتی حضور داشته باشند.

به گفته وی، کارکنان بسیجی نمونه این دانشگاه نیز در هفته دفاع مقدس معرفی می‌شوند.

کد خبر 4365407 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج بصیرت افزایی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشجویان کنکور 97 انتخاب رشته دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران دانشگاه های ایران کلاس درس خوابگاه دانشجویی منصور غلامی وزارت بهداشت اعضای هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی