Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان گفت: دولت باید با تلاشی مضاعف برای حل مشکلات مردم گام بردارد و طوری نباشد که مردم با نگاه به عمل برخی از مسئولان به این نتیجه برسند که مملکت به حال خود رها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از اولی‌ترین و مهم‌ترین وظایف مسئولان در دولت‌های دنیا با هر دین و مذهبی، تدبیر امور اقتصادی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مسئولان در ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند اضافه کرد: رسیدگی به مسائل معیشتی مردم بیش از سایر کشورها اهمیت دارد چون مملکت ما روی گنج قرار گرفته است و با این شرایط وجود فقر و گرفتاری معنایی ندارد.

دولت باید با تلاشی مضاعف برای حل مشکلات مردم گام بردارد

اسلامیان به شعار دولت درخصوص قدرت اقتصادی مردم و اینکه ما باید به جیب مردم نگاه کنیم در زمان انتخابات اشاره و تاکید کرد: دولت باید با تلاشی مضاعف برای حل مشکلات مردم گام بردارد و طوری نباشد که مردم با نگاه به عمل برخی از مسئولان به این نتیجه برسند که مملکت به حال خود رها شده است.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با اشاره به اوج گرفتن قیمت سکه و ارز در ماه‌های اخیر تاکید کرد: در کجای دنیا دیده شده ارز و سکه‌ای که کنترلش در دست دولت است قیمتش ثانیه به ثانیه تغییر کند؟ از این آشفته بازار چه کسانی سود می‌برند؟

وی با بیان اینکه برخی از مردم به‌قدری محروم هستند که شاید تا به حال چندین سکه را باهم و یک جا ندیده باشند ادامه داد: ما نمی‌خواهیم کسی را متهم کنیم اما گاهی اوقات انسان شک می‌کند که نکند در بین مسئولین کسانی باشند که می‌خواهند ایجاد نارضایتی کنند و درنظر دارند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

اسلامیان تاکید کرد: کسی که کمترین فهم اقتصادی داشته باشد قادر به درک این موضوع هست که مشکلات پیش آمده راه‌حل دارد.

هر کجا نیروهای داخلی وارد عمل شدند، مشکلات به راحتی حل شدند

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان بیان داشت: در نظام اسلامی مسئولان بدون اذن ولی‌فقیه حتی یک امضا نمی‌توانند داشته باشند و اگر مسئولی بدون اذن ولی‌فقیه با خودکاری از بیت‌المال یک امضا داشته باشد باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم سفارش‌های بسیاری که رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، نگاه به داخل و استفاده از نیروهای داخلی داشتند هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته و این درحالی است که تجربه نشان داده ما هر کجا از نیروهای داخلی کمک گرفتیم توانستیم به راحتی مشکلات را حل کنیم.

حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید،حل مشکلات اقتصادی را از مسئولان مطالبه می‌کنند

اسلامیان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، مطالبه همه مردم است تاکید کرد: حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید همگی حل مشکلات اقتصادی را از مسئولان مطالبه می‌کنند و رهبر معظم انقلاب هم سال‌هاست که دردمندانه مسائل را فرموده‌اند اما متاسفانه گویا گوش برخی از مسئولان به این موضوع بدهکار نیست.

وی با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) درخصوص اینکه مسئولان نباید از طبقه مرفهین باشند ادامه داد: کسی که مرفه باشد نمی‌تواند درد مردم را بفهمد، امروز طبقه اشراف ایجاد شده که درد مردم را درک نمی‌کند.

مردم نگذارند دشمن از مطالبات به حقشان سوءاستفاده کند

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری این موضوع را در نظر داشته باشند که این مشکلات برای اغلب مردم پیش آمده است اما باید دقت کنند که دشمن از مطالبات به حق ما سوءاستفاده نکند.

اسلامیان تاکید کرد: مردم هر کجا دیدند کیفیت مطالبات و خواسته‌های حقمان جوری شده است که دشمن سوءاستفاده می‌کند فورا خودشان را کنار بکشند، چون این نظامی که دشمن می‌خواهد آن را نابود کند از مردم است، ضمن اینکه اگر خدایی ناکرده دشمن مسلط شود اوضاع بهتر از این نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولید فولاد و آلومینیوم در شهرک صنعتی اشتهارد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به توضیحات مسؤولان این شرکت در خصوص روند راه اندازی و تولید محصولات گفت: مایه فخر و مباهات کشور است که ما چنین جوانان با اراده‌ای داریم که دل در گرو ایران قوی دارند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه این کارخانه طی سال‌های کمی که از راه اندازی آن می‌گذرد، محصولاتی را تولید می‌کند که نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا منحصر به فرد هستند، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر فرزندان این مرز و بوم در عرصه کار و کارگری و کارفرمایی قدردانی کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کار و تلاش و نامگذاری شعارهای سال با محوریت اقتصاد، پاشنه آشیل کشور را اقتصاد دانست و بیان کرد: در جایی که آمریکا اتاق جنگ خود را به وزارت خزانه داری منتقل کرده و تمام جبهه استکبار ایران را هدف قرار داده‌اند، سربازان و افسران خط مقدم مبارزه با تحریم‌ها جانانه تلاش می‌کنند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه این ما به قله‌ها نزدیک هستیم و با توجه به انگیزه و تلاش جامعه کارگری، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکوفایی بیش از پیش اقتصاد کشور خواهیم بود، اظهار کرد: سپاه یک نهاد انقلابی و دارای اقشار مختلف در تمام زمینه هاست که شاید یکی از اقشار تأثیرگذار آن، بسیج کارگری و بسیج مهندسین صنعت است.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: این سازمان‌ها مدام در تلاش هستند و ضمن رصد مشکلات اقتصادی و موانع تولید، اقدام به عارضه یابی واحدهای تولیدی و صنعتی می‌کنند. در سال گذشته به همت سازمان‌های بسیج کارگری و بسیج مهندسین صنعت عارضه یابی بیش از ۱۴۳ شرکت و کارخانه و از این تعداد رفع موانع تولید ۲۴ شرکت انجام شد.

جهش تولید چرخه اقتصاد را به حرکت در می‌آورد

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات چه در سطح ملی و چه استانی در کمیسیون رفع موانع تولید در استانداری که سپاه هم در آن عضویت دارد، منتقل می‌شود، بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری، باید از تمام توان خود در راستای جهش تولید استفاده کنیم. مقام معظم رهبری فرمودند که اگر در تولید جهشی اتفاق بیفتد، مشکلات رفع می‌شود و چرخه اقتصاد به حرکت در می‌آید.

سردار حیدرنیا اضافه کرد: در بعد مردمی سازی جهش تولید نیز سپاه و بسیج از ظرفیت و توان ویژه ای برخوردار است و می‌توانیم گروه‌های جهادی بسیج را در حوزه‌ها و صنایع مختلف وارد کنیم. مهندسان بسیجی نیز پای کار صنعت کشور باشند تا بتوانیم در سال جاری در کل کشور و به تبع آن البرز اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به کمبود نیروی کار در شهرک‌های صنعتی استان مطرح کرد: شاید یکی از مشکلات کارگران برای تردد به شهرک صنعتی اشتهارد، موضوع مسکن است که در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت، یکی از سایت‌های اصلی این طرح در شهرستان اشتهارد قرار دارد که در حال انجام مقدمات و آماده سازی است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان نظرآباد نیز سپاه استان البرز اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در زمینی به مساحت یک هزار هکتار آغاز کرده است و به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیتی که مردم در آینده نزدیک از آن بهره مند می‌شوند، بسیاری از مشکلات کارگری در این حوزه برطرف خواهد شد.

کد خبر 6094486

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم