Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا آشناگر در نشست با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، با اشاره به موضوع طلاق به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی بیان کرد: متاسفانه با بروز پدیده طلاق در یک خانواده، مسایل و آسیب های دیگری نیز تولید می شود.

گفت: قزوین در این حوزه از وضعیت بهتری نسبت به سایر مناطق کشور برخوردار است و این در حالی است که آمار طلاق در برخی استان ها از جمله تهران و کرج در رِنج درصدی نگران کننده ای قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار اظهار کرد: اعتیاد به تنهایی از مسایلی که موجب بروز آسیب های اجتماعی زیادی می شودو در همین خصوص تلاش های زیادی در برخورد و کنترل با این پدیده انجام شده که با ورود موادمخدر صنعتی و روانگردان به بازار، معضلات آن افزایش یافته است.

آشناگر عنوان کرد: از دیگر موارد مربوط به آسیب های اجتماعی، بحث حاشیه نشینی شهرهای شده که به دلیل عدم نظارت های کافی از سوی دستگاه های مربوط مانند معضلات این نواحی ها بیش از گذشته شده است.

وی ضمن اشاره به لابی گری های گسترده که برای تخریب برجام شکل گرفت، افزود: قصد آمریکا از چنین اقدام ها و طراحی جنگ اقتصادی، تغییر رفتار ایران بوده و برخلاف دوره گذشته که قطعنامه های متعددی صادر و اجماع جهانی علیه ما بود، اکنون این مساله به نفع ایران تغییر یافته تا جایی که منطق و صلح خواهی ایران در فضاهای بین المللی به اثبات رسیده است.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد

مهدی علیزاده اظهار داشت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی. آر. تی بیشترین صدمات به آن‌ها وارد می‌شود.

وی گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • معادلات فرامنطقه‌ای با عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است