Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران و رعد و برق در ۱۲ استان کشور طی سه روز آینده نسبت به سیلابی شدن مناطق کوهستانی هشدار داد. آفتاب‌‌نیوز : امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق به همراه وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده که در مناطق کوهستانی می‌تواند باعث ایجاد سیلاب هم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سه روز آینده در استان‌ اردبیل و استان‌های سواحل شمالی کشور، گیلان، گلستان، مازندران، شمال تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.
وی با بیان این‌که برای روز یکشنبه پیش بینی رگبار باران برای خراسان شمالی شده است، تصریح کرد:‌ از فردا به دلیل تغییر جهت باد و تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر کاهش نسبی دما برای استان‌های شمالی پیش‌بینی می‌کنیم.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم از بعدازظهر امروز و فردا روی ارتفاعات جنوبی استان سیستان و بلوچستان و کرمان، شمال استان هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در استان فارس رگبار و رعد و برق روی دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نقشینه بیان کرد: طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور وزش باد شدیدتر شده و باعث ایجاد گرد و غبار می‌شود.
به گفته وی، تهران در سه روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری با وزش باد پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۵۳۷۹۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باران رعد و برق هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان قسمتی ابری است.

وی بیان کرد: از بعداز ظهر امروز تا پنجشنبه شب در سیستان و بلوچستان و بر روی دریا و جمعه در ارتفاعات مرکزی و نیمه جنوبی استان با تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد همچنین در شمال استان از سه شنبه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان