Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو ساکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پایگاه ها در سطح نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز فعال شدند تا به دانش آموزان خدمات مشاوره‌ ای مربوطه به انتخاب رشته در دانشگاه ارائه ‌دهند.
وی هدف از راه اندازی این 9 پایگاه را کمک به دانش آموزان در انتخاب درست رشته تحصیلی در دانشگاه ، مقابله با اغواگری و فریب برخی موسسات خصوصی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد آور شد: این پایگاه ها نقش موثری در پاسخ دهی به دغدغه های خانواده ها نسبت به این امر مهم و سرنوشت ساز دارند.
وی تصریح کرد: این پایگاه ها بر امر انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه نظارت دارند و مشاوره های مورد نیاز را به دانش آموزان ارائه می دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان شد: در پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری با استفاده از ظرفیت نیروهای مشاوره و متخصص به دانش آموزان خدمات لازم ارائه می شود.
ساکی تصریح کرد: در این پایگاه ها اطلاعات کامل به دانش آموزان ارائه می شود تا آنها با آگاهی از همه جزئیات انتخاب رشته این مسیر مهم را سپری کنند.
وی اضافه کرد: دانش آموزن مجاز به انتخاب رشته برای شناخت به تمامی جزئیات انتخاب رشته و اشراف کامل بر آن باید صبر و حوصله به خرج دهند تا انتخاب رشته ای آگاهانه داشته باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز بیان داشت : انتخاب رشته درست یکی از مهم ترین تصمیم های دوران زندگی افراد است که باید با علم کامل انجام شود.
ساکی ادامه داد: در این پایگاه ها فرآیند انتخاب رشته با حداقل هزینه در محیطی آرام و ایمن برای دانش آموزان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها در مراکز مشاوره نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز دایر شده اند، یادآورشد: 30 نفر از مشاوران تحصیلی مدارس و مراکز مشاوره روانشناختی رازی با تجربه این استان مسئولیت راهنمایی داوطلبین مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری 97 را بر عهده دارند.
وی اضافه کرد : در کنکور سراسری 97 دو دانش آموز البرزی به نام های محمد کاظمی از دانش آموزان دبیرستان سلطانی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در رشته زبان انگلیسی رتبه سوم و امیرضا صدر یکتا از دانش آموزان دبیرستان سلطانی آموزش و پرورش ناحیه 3کرج نیز رتبه چهارم را در رشته تجربی را کسب کنند.
وی با اشاره به اینکه کنکور 97 در 89 حوزه آموزش و پرورش البرز همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: در حوزه های کنکور آموزش و پرورش این استان 19 هزار و 351 نفر شرکت کردند.
ساکی از آرامش خاطر ، امنیت ، انتخاب رشته صحیح ، هزینه مناسب ، راهنمایی دلسوزانه بر حسب علائق و نیاز جامعه را از جمله پیامدهای مثبت فعال شدن پایگاه های انتخاب رشته کنکور در البرز عنوان کرد.
وی تاکید کرد: والدین به فرزندانشان فرصت دهند تا با بهره گیری از توصیه های مشاوران ، رشته دانشگاهی خود را که شغل آینده و زندگی آنان را ترسیم و رقم می زند ، انتخاب کنند و از هر گونه اجبار در این تصمیم گیری مهم بپرهیزند.
استان البرز 640 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت خانواده کنکور والدین رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،برخی دانش آموزان زیرکوه که بر اثر سیلاب از کنکور سراسری  تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های کراس ارتش برای حضور در کنکور سراسری انتقال داده شدند. 



دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد