Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:21:30 GMT

انحراف بازیگران معروف

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۹۱۴۰

انحراف بازیگران معروف

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «انحراف» با نگاهی آسیب ‌شناسانه، کنکاشی در رفتارهای فردی و اجتماعی‌ست که مسائل و مشکلات مبتلا به جامعه امروز را روایت می‌کند. پیش‌تولید این مجموعه پر بازیگر مدتی‌ست که انجام شده و به زودی فیلمبرداری آن در تهران آغاز خواهد شد. «انحراف» قرار است در ۱۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای آماده پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون:

حبیب دهقان‌نسب، فریده سپاه‌منصور، حسین سلیمانی، علیرضا اوسیوند، سوگل طهماسبی، عطا عمرانی،محمد فیلی، مهدی امینی‌خواه، خشایار راد، مهرداد ضیایی، افشین سنگ‌چاپ، زهرا سعیدی، زهره حمیدی، ساغر عزیزی، کریم امینی، آبان عسکری، مینا نوروزی، نیلوفر شهیدی، ارسطو خوش‌رزم، بیتا خردمند، حمیدرضا هدایتی، افسانه ناصری، حشمت آرمیده، حسین پورکریمی، اکبر سلطان‌زاده هاوستین، سیامک اشعریون، محمود مقامی، عطیه غبیشابی، زهرا اویسی، ایلیا کیوان ، پیام احمدی‌نیا، سعیده عرب، مهرداد خانی، سید داود طباطبایی، مرتضی کاظمی، بهراد محمدی، مانلی حسین‌پور و... به ایفای نقش خواهند پرداخت.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه زهره فردی و اجتماعی فرهنگ و هنر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور