Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@09:50:14 GMT

تمسخر عکس های منتشر شده ریهانا در مجله «ووگ»

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۹۶۹۵

تمسخر عکس های منتشر شده ریهانا در مجله «ووگ»

 

 پس از انتشار و نمایش عکس ریهانا، خواننده ی معروف روی شماره ی سپتامبر مجله ی ووگ بریتانیا، این خواننده با موجی از انتقادات و نظرات تند و گزنده مواجه شده است.

در این تصاویر ریهانا در شکل و ظاهری متفاوت از قبل دیده می شود. او در این تصاویر ابروهایش را به طور کامل برداشته و به جای آن دو خط نازک گِرد را در بالای چشمانش کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ابروهای نامعمول و نازک با رژ لب پر رنگ و آرایش تند او باعث شده تا طرفدارانش از او بخواهند که در همان شکل قبلی خود باقی بماند و خلاقیت هایش را بیش از هر چیز روی آلبوم ها و ترانه هایش اعمال کند.

این انتقادات تا جایی پیش رفت که «ریچارد آرنولد» مجری معروف آمریکایی با گریم جدید ریهانا در برنامه اش حاضر شد و موجی از تمسخر و خنده را در استودیو به راه انداخت.

لباس های ریهانا در این عکس ها از برند اسپانیایی «لووه» است و موهای او هم توسط جوزف ویلیامز با تاج گل آرایش شده است. ایساما فرنچ نیز گریم چهره ی ریهانا را برعهده داشته و با رضایت خود او ابروهایش را به این شکل درآورده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمله خرس به دامدار ایلامی و تلف دام‌هایش
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری