Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@04:48:40 GMT

موج گرما در اسپانیا سه قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۰۳۳۰

موج گرما در اسپانیا سه قربانی گرفت

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سایت خبری استریا دیخیتال؛ در این رابطه دو نفر در مورسیا در جنوب شرق و یک نفر در بارسلون در شمال شرق اسپانیا جان باختند.
این در حالی‌ است که منطقه جنوبی کشور بین 44 تا 47 درجه سانتیگراد را تحمل می‌ کند و سازمان های فوریت و امداد به مردم توصیه می‌ کنند که به آشامیدن آب زیاد و خارج نشدن از خانه در گرمترین ساعت های روز بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان هواشناسی‌ این کشور پیش بینی‌ کرده که موج گرما حداقل تا روز دوشنبه اسپانیا را همراهی خواهد کرد.
در این رابطه، سازمان هواشناسی اسپانیا اعلام کرده که هرچند دمای هوا امروز شنبه و فردا یکشنبه کاهش اندکی‌ خواهد داشت، اما گرمای هوا همچنان تداوم داشته و در نتیجه این گرما در سطح زمین توفانهای خشک در آسمان تشکیل خواهند شد که باعث وزش بادهای تند و رعد و برق می‌ شوند.
به گفته سازمان هواشناسی، خشکی هوا و زمین ها باعث خواهند شد که برخورد رعد و برق در مراتع جنگلی‌ موجب آتش سوزی شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موج گرما قربانی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان

سازمان هواشناسی برای استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد.   به گزارش تسنیم، این بارش‌ها مخاطره جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی را به همراه خواهد داشت.   سازمان هواشناسی توصیه کرده مردم از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع فاصله بگیرند. همچنین عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف از دیگر توصیه‌های سازمان هواشناسی است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشد نم هوا در اروند
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • اسپانیا: برای عضویت فلسطین در سازمان ملل تلاش خواهیم کرد
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی