Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد حمزه روز شنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از درمانگاه این سازمان در شهرستان کهنوج افزود: ایجاد نسخه الکترونیک به عنوان یک کار بزرگ در سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در حوزه جنوب کرمان یکهزار و 100 روستا وجود دارد عنوان کرد: در این مناطق 400 هزار نفر زندگی می کنند و امیدواریم خدمات درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی در این مناطق ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در خانه ملت بیان کرد: اخیرا یکسری معادن در جنوب کرمان کشف شده و این منطقه در آینده رشد صنعتی خوبی خواهد داشت.
حمزه ادامه داد: در حال حاضر تولید برق صنعتی در این مناطق 65 درصد افزایش پیدا کرده که نشان از رشد مطلوب صنعت در این دیار دارد.
تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور در حال حاضر 42 میلیون نفر از جمعیت کشور را زیر پوشش دارد.
سیدتقی نوربخش صبح امروز به همراه معاونان و مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی به منظور بررسی امکانات درمانی شهرستانهای جنوبی کرمان به این مناطق سفر کرد.
جنوب کرمان متشکل از هفت شهرستان، یک سوم مساحت این استان را با جمعیت یک میلیون نفر به خود اختصاص داده است.
3029/7429/7450
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان کرمان الکترونیک تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نماینده مردم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر برای جلوگیری از حاشیه نشینی
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم