Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:36:02 GMT

وضعیت نامناسب جاده در روستای بهرام‌آباد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۰۸۶۶

وضعیت نامناسب جاده در روستای بهرام‌آباد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاده روستای بهرام‌آباد در شهرستان سروآباد استان کردستان بعد از گذشت 12 سال هنوز روکش آسفالت نشده و وضعیت نامناسب جاده تردد را برای ساکنان این منطقه دشوار کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - کردستان (روستای بهرام‌آباد)

 

 

بیشتر بخوانید:  وضعیت خراب حاشیه جاده تهران – قزوین + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/ کمبود روکش آسفالت در جاده «بهرام‌آباد» + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد

 فرزاد حسنی گفت: محور دهگلان_ موچش یکی از محور‌های حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کلنگ زنی اجرای پروژه آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد_ موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در ۵ فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

حسنی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶٠ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می‌شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر