Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-01@18:09:00 GMT

طلسمی که شکست؛ عملیات احیای سجاد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۰۹۹۳

طلسمی که شکست؛ عملیات احیای سجاد

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - شهباززاده بعد بیش از دو فصل پایش به گل در لیگ برتر باز شد. 

به گزارش وب‌سایت نود، یکی از اتفاقات مهم هفته دوم لیگ برتر گلزنی شهباززاده بود. بازیکنی که برای یادآوری آخرین گل او در لیگ برتر نیاز به این است که بازی‌های زیادی را عقب برویم و به آخرین بازی‌های سه فصل گذشته برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی استقلال و تراکتورسازی که شهباززاده با پیراهن استقلال گل زد و بعد از آن دیگر خبری از او نشد تا بازی با سپیدرود. او سهمی کوچک از شش گل زده سپاهان به سپیدرود رشت داشت تا امیدوار باشد که نامش به لیست بازیکنانی که امیرقلعه‌نویی آنها را احیا کرده اضافه شود.

او بعد از جدایی از استقلال در تیم آلانیا اسپور فقط یک گل زد و بعد از آن به نفت تهران رفت و برای این تیم هم گل قهرمانی در جام‌حذفی را زد و فصل بعد در استقلال هم گل نزد تا مصدوم شد. او بعد از سه تیم شانس خود را برای گلزنی این بار در لیگ قطر و در تیم قطر اس سی امتحان کرد اما انگار این طلسم شکستنی نبود. طلسمی که در نهایت در تیم امیرقلعه‌نویی شکست و شهباززاده را مقابل تیم بحران‌زده سپیدرود رشت به گل رساند.

تا قبل از فصل جدید، آمار گلزنی او در دو فصل گذشته در تیم‌های مختلف، 2 گل و یک پاس گل بوده و او با این شروع در لیگ برتر نشان داده که می‌خواهد فصلی متفاوت را رقم بزند. اگرچه حضور مهاجمی مانند کی‌روش در خط حمله شاید کمی کار شهباززاده را سخت کند اما او پیش از این نشان داده که در پست مهاجم کاذب هم توانایی ویژه‌ای دارد.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی سپاهان لیگ برتر ایران ویژه امیر قلعه نویی سجاد شهباززاده جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم