Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:27:06 GMT

بودجه توسعه و نگهداری اماکن ورزشی 40 درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۱۱۰۱

بودجه توسعه و نگهداری اماکن ورزشی 40 درصد کاهش یافت

مشهد- ایرنا- معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: امسال بودجه این شرکت 40 درصد کاهش یافت ولی طرحهای در دست اجرا در کشور از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت خوبی داشته اند.

هادی رحمتی روز شنبه در جریان بازدید از ورزشگاه نیمه تمام انقلاب نیشابور به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منظور شده که امید است 500 میلیارد ریال دیگر نیز جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی 226 طرح را در کشور در دست اجرا دارد که از این شمار 120 طرح تاکنون کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که طبق برنامه ریزی، این طرح ها طی سه سال تکمیل شده و به بهره برداری می رسند.
معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر، 50 طرح در این حوزه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
عملیات ساخت ورزشگاه انقلاب نیشابور از سال 1372 آغاز شده است. این طرح تا کنون حدود 40 درصد پیشرفت داشته و سالن سرپوشیده چندمنظوره و حدود 50 درصد از ورزشگاه پنج هزار نفری آن ساخته شده است.
مبلغ 80 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه در نظر گرفته شده است.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش طرحها نيمه تمام نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی