Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:39:17 GMT

ساخت قایق ربات خودران در بندر امیرآباد بومی‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۱۱۰۹

ساخت قایق ربات خودران در بندر امیرآباد بومی‌سازی شد

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از بومی‌سازی و ساخت قایق ربات خودران توسط متخصصان این بندر خبر داد. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، سیاوش رضوانی امروز در جلسه کارگروه مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امیرآباد  با بیان اهمیت طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در این بندر به ساخت قایق ربات خودران با استفاده از مطالعات انجام شده در بندرامیرآباد اشاره و بر گسترش برنامه‌های پژوهش محور در این بندر تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسه  با هدف بررسی و تصمیم‌گیری درباره پروژه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد در محل این بندر برگزار شد.

مدیرکل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست بررسی طرح‌های تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد و اخذ دیدگاه‌ها و پیشنهادهای کارگروه پیرامون موضوعات یاد شده را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست بر شمرد و بر دستیابی به تصمیمم درست درباره پروژه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی یندر امیرآباد تأکید کرد.

مرادی گفت: پروژه‌ها با محوریت سرمایه‌گذاری و حوزه معاونت‌های دریایی، بندری، اداری و مالی مطرح که پس از بررسی، توسط اعضای کارگروه مطالعات و تحقیقات به تصویب رسید.

وی با تقدیر از میزبانی بندرامیرآباد از اعضا کارگروه مطالعات و تحقیقات، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی از طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی شاهد تحقق پیامدهای مثبت و اثر بخش آن باشیم.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در بازدید از پایانه مسافربری شهید حقگو گفت: در شهر بوشهر اکنون ۴۰ قایق گردشگری مجاز با عنوان تاکسی دریایی در ایستگاه شهرداری (روبروی ساختمان شورای شهر) فعالیت دارند.

وی افزود: این قایق‌ها علاوه بر داشتن مجوز بازرسی فنی و ایمنی، دارای نشان شهرداری بوشهر، تجهیزات ایمنی مناسب مانند جلیقه و حلقه نجات و جعبه کمک‌های اولیه بوده و به‌صورت مستمر تحت نظارت بازرسان قرار دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت هوشیاری گردشگران برای قرار نگرفتن در دام افرادسودجو، ادامه داد: گردشگران برای استفاده از خدمات دریایی، از قایق‌های بدون مجوز و مکان‌های غیرمجاز اجتناب کنند.

وی اظهار کرد: قایق‌های غیر مجاز فاقد پوشش بیمه‌ای بوده و استفاده از آنها عواقب ناگواری در پی داشته و حتی می‌تواند منجر به پیگیری قضایی شود.

شکیبی‌نسب تاکید کرد: گردشگران به طور حتم باید در قایق جلیقه نجات بر تن داشته و در صورت اقدام مالکان به سوار کردن افرادی بیش از ظرفیت قایق، مخاطرات آن را متذکر شوند.

وی تصریح کرد: رعایت تمام نکات ایمنی در زمینه گردشگری دریایی و همکاری با مسئولان، بدون شک سفری خاطره انگیز و دور از هر حادثه را رقم می‌زند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دریانوردان و به‌ویژه گردشگران در صورت وقوع هرگونه حادثه باید فوری با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ مرکز هماهنگی نجات دریایی تماس بگیرند.

وی بیان کرد: برای ایام نوروز تا کنون مجوز فعالیت ۱۲ موتورلنج سنتی و ۱۳۷ قایق تفریحی برای فعالیت در طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر صادر شده است.

دیگر خبرها

  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های بندر امیرآباد
  • ۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • حضور ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان تا چهارم فروردین
  • تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر