Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مسئولان و دستگاه های انتظامی و امنیتی با جدیت بدنبال عامل به شهادت رساندن کوهسار فاتحی امدادگر کامیارانی هستند و سرنخ هایی نیز در این رابطه بدست آمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر پیوندی روز شنبه در دیدار با خانواده این امدادگر شهید ضمن ابراز همدردی با خانواده وی، اظهار داشت: دستگاه های امنیتی کردستان سرنخ هایی از عامل ترور این امدادگر بدست آورده اند که به محض اطمینان به مردم اطلاع رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه انتظار می رود دستگاه های مسئول سریعتر عامل این جنایت را دستگیر کنند، افزود: کوهسار فاتحی شهید راه حق است چرا که در راه نجات انسان ها جان خود را فدا کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر ابرار امیدواری کرد با یافتن علت و عامل یا عاملان این حادثه خانواده این شهید امدادگر به آرامش روحی برسند.
همسر و خانواده این شهید امدادگر نیز از همدلی و ابراز همدردی مردم و کارکنان جمعیت هلال احمر تقدیر کرده و خواستار کشف علت حادثه و دستگیری عاملان آن شدند.
به گزارش ایرنا، شامگاه جمعه 29 تیرماه امسال در تیراندازی افراد ناشناس به سمت آمبولانس جمعیت هلال احمر در سه راهی بیاره (خروجی کامیاران به سمت سنندج)،کوهسار فاتحی امدادگر هلال احمر را به شهادت رساندند.
رئیس جمعیت هلال احمر روز شنبه به منظور بازدید از پایگاه امداد هوایی و آشیانه بالگرد جمعیت هلال احمر کردستان، بازدید از مجتمع لجستیک گردنه صلوات آباد،شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار با خانواده شهید امدادگر کامیارانی به استان کردستان سفر کرد.
جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 11 پایگاه امداد جاده ای، 100 تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
7348/7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امدادگر شهيد دستگيري قاتل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان