Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نوروزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صد درصد سهمیه سبوس شهرستان تبدیل به کنسانتره شده و از طریق سه شرکت تعاونی در بین دامداران چاراویماق توزیع شده است.
وی گفت: کنسانتره های دامی تعدیل قیمت شده در راستای افزایش بهره وری در دامداری های شهرستان توزیع شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در دامپروری، افزایش سهمیه سبوس تخصیصی به دامداران چاراویماقی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی به تهیه به موقع علوفه و آذوقه دامداران چاراویماقی نیز اشاره کرد و افزود: دامداران باید از این فصل به فکر تهیه علوفه و آذوقه برای احشام خود باشند تا در فصل زمستان و پاییز با مشکل تغذیه دام ها روبرو نشوند.
به گزارش ایرنا، شهرستان چاراویماق دارای 250 هزار راس دام سبک و همچنین بیش از 20 هزار راس دام سنگین بوده که این تعداد در فصول مختلف متغیر است.
این شهرستان یکی از شهرستان های الگوی اقتصاد مقاومتی، دارای 2 بخش به نام‌ های مرکزی (شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی) و شادیان (شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی)، یک نقطه شهری به نام قره ‌آغاج و 248 آبادی است.
چاراویماق با 31 هزار نفر‌ جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی اقتصاد مقاومتی بهره وری تغذیه زمستان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد