Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:51:48 GMT

فعالیت ۹۵۰ واحد صنعتی در شهرستان رشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۱۸۲۸

فعالیت ۹۵۰ واحد صنعتی در شهرستان رشت

فرماندار رشت با بیان اینکه گیلان دارای ظرفیت های بالایی در بخش کشاورزی و صنعتی است گفت: ۹۵۰ واحد صنعتی در شهرستان رشت فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، احمدی، فرماندار رشت امروز(13مرداد) در جلسه رفع مشکلات شرکت ایران پوپلین اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت های بالایی در بخش کشاورزی و صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 45درصد از واحدهای صنعتی گیلان در شهرستان رشت قرار دارد گفت: یک هزار و ۲۰۰ واحد صتعتی در شهرستان رشت وجود دارد که از این تعداد 950واحد صنعتی فعال است.


احمدی به شرکت ایران پوپلین اشاره و تصریح کرد: 62درصد از سهام این شرکت در اختیار بانک ملی و 18درصد در اختیار موسسه سرمایه گذاری ملت قرار دارد.


فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: توسعه در حوزه کشاورزی با کمبود زمین مواجه است و تمامی سعی و تلاش براین است که صنعت و کشاورزی به صورت متوازن در گیلان توسعه یابد.


وی ادامه داد: شرکت ایران پوپلین یکی از شرکت های توسعه ای مهم شهرستان رشت است و در حال حاضر 283 نفر در این شرکت در حال فعالیت است.


دلق پوش، رئیس صنعت و معدن و تجارت گیلان نیز در  این نشست اظهار کرد: نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی از مهمترین مقوله هایی است که پیگیری می شود.


وی با بیان اینکه صنعت نساجی از صنایع مهم شمرزده می شود گفت: توسعه این صنعت در استان زمینه رشد اقتصادی را فراهم خواهد کرد.


رئیس صنعت و معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: به دلیل کاربرد صنعت نساجی کار گروه توسعه و احیا این صنعت در این سازمان تشکیل شده است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنکور۹۷ کنکور سراسری مذاکره با آمریکا اردبیل سوریه سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار کنسرت خیابانی فرماندار رشت واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر