Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در فاز جدیدی از انقلاب حرکت می‌کند. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، میرفخرالدین زاهد عصر امروز در نشست صمیمی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با جمعی از مدیران اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مرکز اردبیل اظهار داشت: اهل قلم و رسانه قشر فعال رسانه هستند که صدای مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند و باید در راه تحقق اهداف و آرما‌ن‌های مقدس انقلاب اسلامی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مسیر انقلاب و تبیین اهداف شهدای والامقام مهم‌ترین هدف ما است بیان کرد: خبرنگاران باید در کنار مردم باشد و نیروهای انقلابی باید در راه تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل برای شکست دشمن تلاش کنند و راه شهیدانی که در اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حرکت کرده‌اند گام بردارند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: راه عاشورا همان راه اسلام است و شهیدان انقلاب اسلامی در همین راه قدم برداشته‌اند و هم‌اکنون زمانی فرا رسیده است که امروز خبرنگاران باید در کنار مردم و نیروهای انقلابی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

زاهد با بیان این که خبرنگاران ابزاری قدرتمند برای توسعه و پیشرفت ملت ایران هستند تصریح کرد: خبرنگاران و اهل قلم و رسانه باید با برطرف کردن مشکلات کنونی جامعه در امور اقتصادی و مشکلات معیشتی حرکت کرده و در راستای برطرف کردن مطالبات مردمی پیشگام عمل کنند چرا که این مسئله بسیارحائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اصلاح امور برای دستیابی به توسعه و پیشرفت جزو برنامه‌های اولویت‌دار ما است و در این زمینه خبرنگاران باید نگاه تیزبینی داشته باشند و کاستی‌ها و مشکلات را شناسایی کرده و در راستای حل آنان گام بردارند و به دور از جناح‌ و سیاسی‌بازی در راستای حل مشکلات گام بردارند.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند

محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین