Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:42:31 GMT

بازدید معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان از ایمنا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۲۷۲۹

مرتضی طهرانی، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان صبح امروز _ شنبه ۱۳ مرداد ماه _ از خبرگزاری ایمنا بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایمنا شهرداری اصفهان معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، گفت: بازرسان صمت در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۹ پرونده تخلف اقتصادی را به ارزش ۳۲هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال تنظیم کردند. - اخبار استانها -

بخشعلی بیاتی قله‌زو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد، اظهار داشت: در سال 1402، بازرسین این اداره کل 91 هزار و 669 مورد بازرسی در سطح بازار استان انجام و در نتیجه آن 12 هزار و 79 پرونده تخلف تشکیل شد.

وی افزود: بازرسان صمت در سال گذشته، پرونده‌های تخلف اقتصادی را به ارزش 32 هزار و 248 میلیارد ریال تنظیم کردند.

بیاتی عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، گران فروشی، عدم صدور صورتحساب ، حمل و نقل، نگهداری ، عرضه و فروش کالای قاچاق، عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب مهمترین تخلف‌های صورت گرفته بود که توسط بازرسان مورد توجه و رسیدگی قرار گرفت.

معاون بازرسی صمت استان با بیان اینکه درصد تخلف‌یابی در بازرسی های انجام شده در استان 13 درصد بوده است تصریح کرد: در سال اخیر بیش از 14 هزار و 766 بازرسی در قالب گشت مشترک، مشترک با سایر دستگاه‌ها مرتبط با حوزه نظارت و بازرسی نظیر اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و غیره در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: روند بازرسی و نظارت بر عرضه کالاها در بازار استان محدود به زمان و طرح‌های ویژه چون طرح نوروزی نیست و این کار به صورت مستمر با مشارکت بازرسان صمت ، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی انجام و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌شود، شهروندان نیز می‌توانند شکایت‌های خود را در این رابطه برای رسیدگی به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاورد‌های پولی و مالی برای ایران چیست؟
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟
  • ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی جهت کاهش وقوع جرم
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی