Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:31:29 GMT

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۲۷۷۲

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران منصوب شد

رئیس دانشگاه پیام نور کشور در حکمی رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان و مسئولان دبیرخانه منطقه دو پیام نور را منصوب کرد. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ئیس جدید دانشگاه پیام نور مازندران و رئیس دبیرخانه منطقه دو دانشگاه پیام نور کشور (گیلان،مازندران و گلستان) منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکمی از سوی زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی به سمت رئیس جدید دانشگاه پیام نور مازندران و رئیس دبیرخانه منطقه دو دانشگاه پیام نور (گیلان، مازندران و گلستان) منصوب شد.

 شیخ الاسلامی پیش از این مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم بود. وی همچنین مدتی ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت.

همچنین در حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور، حسین نازک تبار سرپرست سابق دانشگاه پیام نور مازندران به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز ساری منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مازندران پیش از ظهر یکشنبه 14 مرداد در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد