Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:25:03 GMT

2 طرح شهری خوی با 200 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۲۹۰۵

2 طرح شهری خوی با 200 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست

مجید مقدم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این طرح ها طی 12 ماه کاری به اتمام می رسد، بیان کرد: این تقاطع غیرهمسطح در ادامه کمربندی جاده قطور تا میدان آیت الله خویی احداث می شود و دارای چهار دهنه ورودی و خروجی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کمربندی جاده قطور تا میدان آیت الله خویی سه هزار و 700 متر طول دارد و چهار بانده خواهد بود، افزود: احیا و بازسازی باغ تاریخی دلگشا، زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر مناطق محروم شهری، بازسازی تپه شهدا و احداث پارک در منطقه پایین تپه شهدا از جمله دیگر طرح های در حال اجرای شهرداری خوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از دیگر طرح های در دست اجرا می توان به تجهیز پارک های شهر به وسایل ورزشی و بازی کودکان، احداث پارک کوی صفا، مشارکت در احداث خانه جوانان و ورزشگاه، تعریض و بهسازی راه دسترسی ملاباغی و بهسازی آسفالت کمربندی شهید حجازی فر اشاره کرد.
وی بودجه شهرداری در سال جاری را 850 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: شورای اسلامی شهر بودجه پیشنهادی شهرداری را واقع گرایانه تصویب کرد که 400 میلیاد ریال آن بابت هزینه های جاری و 450 میلیارد ریال دیگر به طرح های عمرانی اختصاص می یابد.
به گزارش ایرنا خوی دومین شهر پر جمعیت آذربایجان غربی بوده و در شمال این استان واقع است.
7132/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی بازی شورای اسلامی شهر شهرداری کودکان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان