Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:25:29 GMT

خبرنگاران خراسان جنوبی کارت خبرنگاری می گیرند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۳۰۷۸

خبرنگاران خراسان جنوبی کارت خبرنگاری می گیرند

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی گفت: کارت خبرنگاری ویژه خانه مطبوعات در مراسم روز خبرنگار رونمایی می شود.

به گزارش ایرنا سمانه سالاری شنبه شب در نشست هم اندیشی با خبرنگاران خراسان جنوبی افزود: خبرنگارانی در سطح استان می توانند کار خبری انجام دهند که کارت خبرنگاری از خانه مطبوعات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مراسم ویژه روز خبرنگار 18 مرداد ماه جاری با حضور محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیرجند برگزار می شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی ادامه داد: در مراسم روز خبرنگار یک نفر از بین خبرنگاران به نمایندگی از دیگر خبرنگاران، مشکلات این قشر را در حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان می کند.
وی گفت: مراسم کلنگ زنی ساختمان خانه مطبوعات استان نیز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز خبرنگار برگزار می شود.
سالاری اظهار داشت: همچنین روز چهارشنبه 17 مرداد ماه خبرنگاران استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار می کنند.
نماینده خبرنگاران در خانه مطبوعات خراسان جنوبی هم گفت: صدا و سیما به دلیل برنامه هایی که دارد با پیگیری هایی خانه مطبوعات درخواست کرده که تعدادی از خبرنگاران دغدغه مند برای شرکت در برنامه های مربوط معرفی شوند.
زهرا بهروزی فر افزود: افرادی که برای شرکت در این برنامه ها آمادگی دارند به خانه مطبوعات استان اعلام کنند تا هماهنگی لازم انجام شود.
وی بیان کرد: باید از حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به بهترین شکل استفاده شود.
در این نشست مقرر شد جلساتی با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران برای پیگیری مشکلات خبرنگاران استان به ویژه بحث بیمه و حقوق برگزار شود.
7559*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه خانه مطبوعات خبرنگار 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» پس از اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مردم عزیز و قدرشناس خراسان جنوبی همگام با سایر هم وطنان در چند روز اخیر در قالب تجمعات خودجوش، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی، بغض انباشته و فرو رفته از حدود هفت ماه ظلم و جنایت این رژیم کودک‌کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه وعده صادق، از عموم مردم خراسان جنوبی دعوت می‌کند به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون‌آشام صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد، حضور منسجم و دشمن شکن داشته باشند.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، این راهپیمایی در بیرجند از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار می‌شود.

کد خبر 6082103

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری