Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت:در سوانح رانندگی امروز چهار نفر جان سپردند و هفت سرنشین هم مجروح شدند.

سرهنگ نجفی افزود:بر اثر واژگونی خودروی پراید در حوالی گردنه خُلک در محور ارتباطی شهرکرد به سورشجان، سه نفر مجروح شدند که یکی از آنان پس از انتقال به بیمارستان و به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمت الله نجفی علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مجاز اعلام کرد.

وی گفت: در سانحه دیگر در محور کوهرنگ_ صمصامی دو دستگاه پراید به علت انحراف به چپ با هم برخورد کردند که چهار زخمی برجای گذاشت و یکی از مجروحان پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ نجفی گفت:در سانحه سوم  در محور لردگان_ یاسوج به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه سواری سمند واژگون شد و یک نفر فوت و 2 نفر مجروح شدند.

وی گفت:در محور ناغان _ایذه هم واژگونی موتورسیکلت بهعلت تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ راننده را راهی بیمارستان کرد.

روزانه افزون بر ۳۵ هزار خودرو در محورهای ارتباطی این استان تردد می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سانحه رانندگی تصادف پلیس راه زخمی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان