Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه همایون شجریان در یادداشتی در خصوص برگزاری کنسرت خیابانی سخن گفت، کاربران فضای مجازی با جواد خیابانی شوخی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاربران فضای مجازی با جواد خیابانی شوخی کردند.

در روزهای اخیر همایون شجریان با انتشار یادداشتی اعلام کرد که قصد دارد کنسرتی خیابانی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه همایون شجریان با انتشار یادداشتی پیشنهاد داد برای مردم کنسرت خیابانی برگزار کنند، برخی از کاربران فضای مجازی به شوخی با انتشار تصویری از جواد خیابانی بر روی عکس خواننده ها، با جواد خیابـانی به شوخی پرداختند.

یادداشت همایون شجریان بدین شرح است:

عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم. شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد خیابانی همایون شجریان کنسرت خیابانی جواد خیابانی جواد خیابانی گزارشگر فوتبال کنسرت خیابانی همایون شجریان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران جام جهانی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران جام جهانی 2018 تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده و بی کلام توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکستر‌های مختلفی را آغاز کردم همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که عموما توانایی ارکستر‌ها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید گروه ارکستر به چشم نمی‌آیند.

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود، اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی ارکستر، قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • شوخی گلزار با مردم
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!