Web Analytics Made Easy - Statcounter

جردن باروز کشتی گیر آمریکایی در خصوص بزرگترین آرزوی خود گفت: آرزو دارم با حسن یزدانی پیش از پایان دوره بازنشستگی یه رقابت بپردازم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جردن باروز نابغه کشتی آمریکا و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد قبل از زمان بازنشستگی‌ و کنار رفتنش از دنیای کشتی با حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران سرشاخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جردن باروز نابغه آمریکایی کشتی جهان که طرفداران زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد، اواخر سال ۹۵ برای حضور در جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه به همراه تیم ملی آمریکا عازم ایران شد و شدیداً مورد استقبال مردم ایران قرار گرفت.

مهمان‌نوازی مردم ایران از تیم آمریکا و جردن باروز باعث شد وی و دیگر هم‌تیمی‌های او بارها از مردم ایران تمجید و برای سفر به ایران به همراه خانواده هایشان ابراز علاقه کنند.

باروز چند روز پیش در فینال جام یاشاردوغو در ترکیه برابر فرانک چامیزو قهرمان جهان از کوبا در یک مبارزه زیبا و سخت با نتیجه ده بر ده شکست خورد.

جردن باروز دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به این سوال که با کدام کشتی‌گیر دوست دارد پیش از رسیدن دوران بازنشستگی بر روی تشک کشتی مصاف کند در پاسخ با نشان دادن تصویری از حسن یزدانی ابراز امیدواری کرد فرصتی فراهم شود تا پیش از پایان دوره بازنشستگی با این چهره شاخص کشتی ایران مبارزه کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد بار دیگر به ایران سفر کند گفت:

اتفاقا چند روز پیش به این موضوع فکر می‌کردم. سفر به ایران قطعا پیشنهاد خوبی است چرا که مردم ایران فوق‌العاده‌اند.

باروز همچنین در پاسخ به این سوال که به کدام کشتی‌گیر علاقمند است و کار او را می‌پسندد خاطرنشان کرد: جان اسمیت دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک از آمریکا بهترین کشتی‌گیر از دید من است. آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم آمریکا در پاسخ به این سوال که به عنوان رهبر تیم امریکا معتقد است یک رهبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، گفت: توانایی ارتباط برقرار کردن با دیگران و چهره کاریزماتیک داشتن در کنار پرتلاش بودن و صداقت ۳ ویژگی مهمی است که یک رهبر باید داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آمریکا حسن یزدانی ایران کشتی آزاد آمریکا ایران حسن یزدانی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: "طرح نور" از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهیدپرور و ولایی استان اصفهان همراه بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور در این خصوص گفت: طرح نور با هدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می کنند، پس از صدور چندین اطلاعیه و تذکر قانونی به صورت رسمی از 25 فروردین در سراسر کشور و از جمله در استان اصفهان به اجرا گذاشته شد که از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهید پرور و ولایی استان همراه بود.

وی با بیان اینکه قاطبه مردم و به ویژه بانوان محترم اصفهان متدین و مقید به رعایت ارزش های اسلامی هستند افزود: حجاب و عفاف هویت و اصالت زن ایرانی، عامل تحکیم بنیان خانواده و امنیت روانی جامعه و واجب شرعی است که خداوند در قرآن کریم به زنان مسلمان توصیه کرده و یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی مردم در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون از حاکمان نظام بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب دریافتند که اگر بتوانند به این خاکریز و سنگر مهم کشور نفوذ کنند و حجاب را از سر بانوان و دختران این سرزمین بردارند به راحتی خواهند توانست اهداف و نقشه های خود را پیاده کنند و از همین رو به شبیخون فرهنگی علیه نظام اسلامی دست زدند اما همواره در طول این سالها در تقابل با ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

وی در خصوص تداوم اجرای طرح نور گفت: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله به فراجا و در راستای پاسخگویی به مطالبه اصلی و به حق مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه در کنار دیگر ماموریت های امنیتی و انتظامی در قالب ایجابی و تذکری تداوم خواهد داشت و صرفاً در برخی موارد خاص با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت قانون و ارزش ایران اسلامی تعدی کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت صورت خواهد گرفت و شیطنت های رسانه ای از سوی جریان های معاند و مخالف هیچگونه تاثیری بر عزم و اراده پلیس در اجرای ماموریت قانونی و ذاتی خود نخواهد گذاشت.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: راهبرد فراجا حفظ نظم و انضباط اجتماعی در تمام ابعاد وعرصه های جامعه است و تاکید ما به ماموران و مجریان طرح نور حفظ حقوق شهروندی و رعایت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نیز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه قضائی و همراهی مردم و مسئولان دستگاه ها با پلیس در اجرای طرح نور گفت: گزارش های میدانی و بررسی های دقیق صورت گرفته نشان می دهد که وضعیت شهر و استان اصفهان از نظر رعایت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب تر شده و به لطف خداوند و همراهی و همکاری مردم عزیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد
  • حسرت المپیک پاریس بر دل جردن باروز ماند/ پایان تلخ افسانه
  • استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور تاریخی بود
  • رویای المپیک اسطوره کشتی آمریکا چگونه بر باد رفت؟