Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@16:48:10 GMT

یک جام دیگر در کلکسیون بوفون+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۴۱۵۴

یک جام دیگر در کلکسیون بوفون+عکس

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در سوپرکاپ رقابت‌های فوتبال فرانسه موفق شد با 4 گل موناکو را درهم بکوبد و اولین جام فصل خود را این بار با توماس توخل بدست آورد.

در درون دروازه پاریسی‌ها، جان لوئیجی بوفون حضور داشت و او موفق شد اولین جام قهرمانی خود را این بار با یک تیم فرانسوی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون 40 ساله حالا یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرده است.

بلیچر ریپورت در این باره طرحی جالب را منتشر کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید

فراری، سازنده خودروهای اسپرت لوکس، از دو مدل جدید ۱۲ سیلندر و فراری ۱۲ سیلندری اسپایدر رونمایی کرده است که برای دوستداران قدرتمندترین موتورهای بنزینی خود جذابیت دارد.

به گزارش ایسنا، این دو خودرو اولین عرضه‌های فراری در سال جاری، پس از پنج مورد در سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهند زیرا فراری با عرضه سریع مدل‌های جدید برای حفظ توجه مشتریان ثروتمند خود، به پیش می‌رود.

شرکت فراری به عنوان بخشی از حرکت الکتریکی گسترده‌تر در این صنعت،  از سال ۲۰۱۹ خودروهای هیبریدی الکتریکی را به محدوده خود اضافه کرده است و وعده اولین خودروی تمام الکتریکی خود را در پایان سال ۲۰۲۵ داده است. با این حال، فراری همچنین متعهد شده است که به فروش خودروهای سنتی با موتور احتراق داخلی ادامه دهد.

بر اساس گزارش رویترز، انتظار می‌رود اولین تحویل در اروپا در سه ماهه پایانی سال جاری برای ۱۲ سیلندر و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ برای ۱۲ سیلندر اسپایدر باشد. فراری در مجموع ۱۵ مدل جدید بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶، از جمله اولین خودروی برقی خود را برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید