Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی کشتی‌گیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: امیدوارم در مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان مدال خوش‌رنگی کسب کنم.

رضا خدری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا با توجه به آخرین وضعیت بدنی خود اظهار کرد: «خدا را‌ شکر در این چند ماه بعد از مسابقات قرقیزستان وضعیت بدنی خوبی دارم و در اردوهای تیم ملی به صورت منظم شرکت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیان اینکه در رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان انتخابی کشور (سیرجان) مقام قهرمانی را کسب کردم، افزود: «امیدوارم در رقابت‌های کشتی جهانی دانشجویان حضور یافته و بتوانم مدال خوش‌رنگی به دست بیاورم.»

قهرمان کشتی جوانان جهان با توجه به آخرین وضعیت کشتی کشور گفت: «رسول خادم کشتی را دوباره به روزهای آرمانی خود نزدیک کرد و با ریاست وی بر فدارسیون کشتی اردوهای تیم ملی و رقابت‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود.»

وی با تاکید بر اینکه در وزن 55 کیلوگرم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی شرکت می‌کند به آنـا گفت: «حدود 9 سال است عضو تیم ملی کشتی در رده‌های مختلف هستم و مدال‌های آسیایی و جهانی را کسب کرده و در دانشگاه آزاد اسلامی کرج در رشته تربیت بدنی تحصیل می‌کنم.»

فرنگی‌کار استان البرز با اشاره به شرکت در مسابقات لیگ باشگاه‌های جهان و بازی‌های آسیایی قرقیزستان، عنوان کرد: «در مسابقات 2018 جاکارتا به دلیل اینکه وزن 55 المپیکی نیست احتمال شرکت‌نکردن وجود دارد.»

خدری به مدال‌های کسب شده خود نیز اشاره کرد و افزود: «مدال طلای مسابقات جوانان آسیا و دو مدال طلای آسیایی نوجوانان و یک مدال طلای نوجوانان جهان و مدال طلای جوانان جهان در برزیل در کارنامه من موجود است.»

انتهای پیام/4062

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد