Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم حافظان نظم ایران متشکل از کارکنان نیروی انتظامی در فینال مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۱۸ در میدان نظامی آلابینا به مصاف تیم پلیس نظامی کشور میزبان رفتند که پس از رقابتی سخت و نزدیک، با اختلافی اندک به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافتند.

اعضای دو تیم پس از عبور کردن از ۵۳ مانع متفاوت در طول ۱۲ کیلومتر به خط پایان رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در چهار مرحله تیراندازی، عبور از موانع، رقابت واحدهای گشت‌زنی و رقابت گروهی برگزار شد.

مسابقات بین‌المللی نظامیان جهان شنبه هفته گذشته در پارک پاترویت در حوالی مسکو آغاز شد. نظامیان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ رشته غواصی عمق، نبرد تانک‌های تی ۷۲، دسته هوابرد، کوهستان، نگهداری توپخانه، رقابت بین یگان‌های ش.م.ه، رقابت بین کاربران سگ‌ها، گشت جاده‌ای، حافظان نظم، نبرد نفربرهای بی‌ام‌پی ۲، تکاوران دریایی، رقابت پهپادها، رقابت خدمه خمپاره‌اندازها، رقابت خدمه ناوهای جنگی، پنجگانه نظامی و تک‌تیراندازی از ۲۸ رشته مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۱۸ شرکت می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات، ۱۸۹ تیم در قالب ۳۲ کشور در این رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: مسابقات نظامی روسیه 2018 نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی