Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@14:16:25 GMT

سردار کوثری: منافقین نزد ملت ایران منفور هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۴۷۳۲

سردار محمداسماعیل کوثری، در خصوص عدم استقبال از فراخوان منافقین برای تجمعات غیرقانونی در کشور اظهار داشت: خیال آمریکا، صهیونیست و سعودی ها که از منافقین پشتیبانی می کنند این است که منافقین برای آنها معجزه می کنند. اما این هم از مسائلی است که باید بگوییم خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آنها خیال می کنند با چند آدم شاخ شکسته، نظام جمهوری اسلامی که هر روز ریشه آن محکم تر می شود را می توانند دچار چالش کنند در حالی که هرگز نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.
سردار کوثری ادامه داد: علت عدم موفقیت منافقین در توطئه های خود علیه ملت ایران، عدم شناخت آنها و حامیانشان نسبت به ملت ایران است که هیچوقت امنیت و استقلال خود را که با هزینه زیادی به دست آورده به این افراد واگذار نکرده و نخواهد کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی های متعدد کشورهای بیگانه با محوریت منافقین علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: این کشورها خیال می کنند با پول دادن و طراحی های خود در قالب توطئه های عملیاتی می توانند به نتیجه برسند؛ اما باید بدانند که اینجا کشورهای دیگر نیست که با دسیسه های این چنینی بتوانند پایه های آن را متزلزل کنند.

وی پایه های جمهوری اسلامی ایران را استوار بر اعتماد عمومی و اسلام ناب محمدی عنوان کرد و افزود: اینجاست که دشمنان هیچوقت شناخت درستی نسبت به ملت ایران پیدا نخواهند کرد چراکه ارتباط با مردم ندارند. اگر منافقین با مردم ارتباط داشتند که هیچ‌وقت پا به فرار نمی گذاشتند و به کشورهای بیگانه بروند و جیره خوار آنها شوند تا بر علیه ملت ایران دسیسه و توطئه طراحی کرنند.

سردار کوثری تاکید کرد: هم دولت های بیگانه و افرادی که پول می دهند و هم منافقینی که پول از آنها می گیرند شناخت دقیقی از ملت ایران ندارند و قطعا نزد ملت ایران منفور خواهند بود.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید بر لزوم توجه به مطالبات به حق مردم و عمل به موقع مسئولین، تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولین ما در مسائل مختلف علی الخصوص در مسائل اقتصادی عملکرد دقیق تری داشته باشند، ملت ما هیچ مشکلی نخواهد داشت.
وی افزود: منافقین می‌خواهند بر روی مشکلاتی که به وجود آمده موج سواری کنند و بگویند که ما این کارها را کرده ایم، در صورتی که کوچکتر از آن هستند که بخواهند مشکلی برای ملت ایران به وجود آورند.
سردار کوثری در پایان با تاکید بر اینکه وابستگی و متوسل شدن دشمنان قسم خورده ملت ایران به بیگانه هیچگاه مورد قبول مردم نیست و نخواهد بود، گفت: نوکران آمریکا و سر در آخور بیگانه کردن برای ضربه زدن به ملت ایران هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید و منافقین مانند همیشه در برابر ملت ایران شکست خورده خواهند بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شکر نظام جمهوری اسلامی ملت ایران استقلال سپاه پاسداران انقلاب پول جمهوری اسلامی ایران ایران دولت سپاه پاسداران مسائل اقتصادی ایران منافقین سردار کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است