Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:پسرعاشق پیشه وقتی فهمید دخترخاله‌اش توسط شوهر بداخلاقش کتک می‌خورد او را کشت و جسد مقتول را به آتش کشید تا راز جنایتش پنهان بماند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، این جنایت Crime دو سال پیش اتفاق افتاد. کارآگاهان ابتدا به بازجویی از همسر این مرد جوان پرداختند و فرشته گفت: آن روز بعد از ظهر همسرم سیاوش به من گفت می‌خواهد سری به مادرش بزند و از خانه بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب قرار بود من و شوهرم به مهمانی Party برویم ولی هنگام غروب هر چه به او زنگ زدم دیدم گوشی‌اش خاموش است.

اما مستاجر این مرد گم شده در تحقیقات جنایی گفت: من و سیاوش داشتیم در حیاط خانه کاری انجام می‌دادیم که مردی به خانه آمد و هر دو با ماشین سیاوش از خانه بیرون رفتند.

یک روز بعد مأموران خودروی سوخته سیاوش را در حالیکه جسدش داخل آن بود پیدا کردند و ضمن تحقیق پی بردند که فرشته همسر مقتول با پسرخاله خود به نام هاشم از طریق پیامک با هم در ارتباط هستند. این جوان توسط پلیس Police دستگیر شد و در جریان بازجویی گفت: من عاشق دخترخاله‌ام فرشته بودم و او را دوست داشتم. وقتی فهمیدم شوهرش او را کتک می‌زند خیلی ناراحت ‌شدم. یک روز وقتی فرشته گفت شوهرش او را کتک زده و از خانه بیرونش انداخته است خیلی عصبانی شدم و تصمیم به قتل Murder شوهرش گرفتم. روز بعد با دوستم مشروب خوردیم و من به خانه شوهر دخترخاله‌ام رفتم او را از خانه بیرون کشیدم و در یک فرصت مناسب با ضربات چاقو زدم. بعد هم با بنزینی که در ماشین بود جسدش را به آتش کشیدم که هم ماشین سوخت و هم جسد مقتول از بین رفت.

سپس مأموران برای به دست آوردن اطلاعات بیشتری از اعضای خانواده فرشته به بازجویی پرداختند. برادر فرشته گفت: خواهرم و شوهرش با هم اختلافات شدیدی داشتند و این مرد جوان خواهرم را کتک می‌زد آنها دو فرزند داشتند اما اصلاً با هم کنار نمی‌آمدند چند بار سعی کردیم آنها را با هم آشتی بدهیم اما فایده‌ای نداشت. از فرشته خواستیم چند روزی شوهرش را به حال خودش رها کند تا شاید رابطه شان خوب شود تا این‌که شوهرش به قتل رسید.

از سوی دیگر فرشته در بازجویی گفت: من و سیاوش با هم اختلاف داشتیم اما من هیچ وقت به پسرخاله‌ام هاشم نگفتم شوهرم را بکشد پسرخاله‌ام از من خیلی جوان‌تر بود با این حال عاشق من شده‌ بود و به من می‌گفت شوهرت قدر تو را نمی‌داند.

شوهرم بچه‌ها را هم کتک می‌زد و این موضوع من را خیلی ناراحت می‌کرد. یک روز قبل از جنایت بود که شوهرم من و بچه‌ها را کتک زد و از خانه بیرون انداخت من هم خیلی ناراحت شدم و موضوع را به پسرخاله‌ام گفتم و اوهم پیشنهاد کرد شوهرم را با سم بکشم ولی من قبول نکردم. اصلاً جرأت این کار را نداشتم.

با تکمیل تحقیقات اولیه سرانجام کیفرخواست علیه هاشم به اتهام قتل عمدی و آتش زدن جسد قربانی و فرشته به اتهام معاونت در قتل عمدی صادر شد که قرار است این دو متهم در شعبه 7 دادگاه کیفری تهران محاکمه شوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/ کشته شدن شهروند کرجی در اغتشاشات

فوری / قتل یکی از قویترین مردان ایران با شلیک گلوله!

پرواز 206 در انزلی / راننده داخل ماشین له شد +عکس

زن عروسکی عروسی کرد و مُرد! + تصاویر

کشف جسد 8 مرد و 3 زن عریان در لب مرز +عکس

تجاوز شرور تهرانی به بچه محل ورزشکار + عکس

ماجرای گمشدن 7 کودک در شهر ری چیست؟!

مرگ تلخ مردی در بیمارستان نور البرز / جزییات شکایت از دکتر!+ عکس

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

فیلم لحظه دستگیری مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد! + جزییات دردناک

کدام خانم بازیگر دلباخته تهیه کننده متجاوز بود + جزییات

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی جنایت Crime مهمانی Party جنایی پلیس Police قتل Murder ایران شوهر محاکمه مقتول عاشق عکس فیلم خانواده دختر زندگی تصاویر تلگرام مرد زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

نویدمحمدزاده یک پست عاشقانه به مناسبت تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد