Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاکلینا بریدو لقب جوانترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان را دارد، او پنجاه ساله است ولی وقتی چهره اش را ببینید، باور نمی کنید که زیادتر از ۳۰ سال سن داشته باشد. آفتاب‌‌نیوز : ژاکلینا که اهل کشور صربستان است وارد صنعت مدلینگ شده و نیم میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او در حال حاضر در یکی از مراکز مد ایتالیا زندگی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 ژاکلینا ۴۹ساله بعد از انتشار عکس هایش در شبکه های اجتماعی بعنوان مدلینگ تبلیغاتی توجه بسیاری را به خود جلب کرد ، به این که چطور یک زن در آستانه ۵۰سالگی درست مثل یک زن جوان و جذاب زیر ۳۰ سال بنظر میرسد. مادربزرگ جوان و مدلینگ صربستانی ۲ نوه دارد.


شبکه های اجتماعی لقب مدل واقعی را به او داده اند که بدلیل جوانی و زیبایی او در اواخر دهه چهارم زندگی اش است.
ژاکلینا در وبلاگ خود می نویسد: علاقه زیادی به مد و لباس دارم و به همین خاطر وارد عرصه مدلینگ شدم. صبر و حساسیت خاصی در انتخاب لباس به خرج می دهم و انتخاب مد را با الگو برداری از سبک های برجسته کشورهای سوئیس، فرانسه و لهستان انجام می دهم.

ژاکلینا در ادامه می گوید دختر ۲۸ساله ای دارم صحبت کردن با او یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانم انجام دهم. دختر او که نامش منتشر نشده است دو فرزند دختر دارد. ژاکلینا یک پسر به نام استفان داشته که کریسمس ۲ سالِ قبل در اثر تصادف جانِ خودرا از دست داده است. ژاکلین در طول زندگی خود در کشور های سوئیس، فرانسه و لهستان نیز اقامت داشته است.

این زن امیداوار است بتواند به خاطر حفظ ظاهر خوب و مرتب خود الهام بخش دیگر زنانِ هم سن و سال خود شود.

نوداد
کد خبر: ۵۳۸۰۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!

آفتاب‌‌نیوز :

جاشین فرمانده انتظامی شیراز پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

سرهنگ عبدالرضا ضربت ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی