Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:19:37 GMT

شروع ماجراهای علیرضا خمسه و «چارلی در تهران»

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۵۳۴۱

رحمان رضایی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «چارلی در تهران»گفت: بازیگران و عوامل پشت دوربین این فیلم انتخاب شده اند و هم اکنون در حال تست نهایی گریم بازیگران هستیم.

وی افزود: با این روند فکر می کنم که دو روز آینده در کرج یا تهران فیلمبرداری آغاز شود.

علیرضا خمسه، امیر غفارمنش، سیامک اشعریون ،بهمن بهمن دار، سحر خزائلی، جواد زیتونی، علی رجایی، مجید علیزاده، حمیدربیعی، هادی رجایی مهر، سید مرتضی حسینی، رضا مرتضوی، سارا بهمن دار، مرضیه صولتی، علی حسن ناصری، مرضیه موسوی، علی صادق پور، محمد صادق پور، محمد شاهرخی و آرمان رضایی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

قصه فیلم در مورد شخصی به نام سلیم (چارلی) است که بازیگری قدیمی است و به واسطه یکسری اتفاقات با لباس چارلی چاپلین در مکان‌های مختلفی ظاهر می‌شود و ...

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: رحمان رضایی، کارگردان: مهدی آقابابایی، مجری طرح: اصغر توانگر، مدیر تولید: محمدرضا راستگو، نویسنده فیلمنامه: افسر شایان، طراح فیلمنامه: حسن ایمانی، دستیار اول و برنامه ریز: آرمان رضایی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا صادق‌زاده، منشی صحنه: مهناز درودی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوربین چارلی چاپلین علیرضا خمسه ساخت فیلم ایرانی چارلی در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن