Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، شامگاه شنبه، 13 مرداد همایش تجلیل از خبرنگاران مرکز استان و نشست خبری شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با استقبال کم‌سابقه اصحاب رسانه در هتل شهرداری خرم‌آباد برگزار شد.
وحید رشیدی، شهردار خرم‌آباد، در این مراسم با ذکر این مطلب که اگر دولت هزینه پرسنلی شهرداری‌ها را تقبل کند چهره تمامی شهرها عوض می‌شود، اظهارکرد: هزینه پرداخت حقوق کمرشکن است و باعث کاهش خدمات به شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به فعال بودن پروژه‌های شاپوری و آبشار طلایی اشاره کرد و افزود: امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم فاز اول این پروژه‌ها تکمیل شود.
اردشیر دریکوند، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در این مراسم عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر را از اولویت‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دانست و افزود: افتتاح زیرگذر بهارستان در سال جاری لز پروژه‌های اصلی شهر خرم‌آباد است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی نشست خبری شهردار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله اعرافی از حمایت حوزه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: کمتر از 18 ماه تا پایان شورای ششم باقی است و تنها کارنامه ما در تاریخ ثبت می‌شود.

وی تحقق 107 درصدی بودجه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: بودجه شهرداری در تفریق 10 هزار و700 میلیارد تومان بوده و تا امروز تفریق بیش از مصوب و اصلاحیه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به بودجه سال 1403 نیز اشاره کرد و گفت: برای سال 1403 نیز بودجه 14 همتی تصویب‌شده و باوجود اجازه دولت برای افزایش 46 درصد تعرفه و عوارض تنها 39 درصد افزایش تصویب شد و تلاش کردیم از راه سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت بودجه خود را تأمین کنیم.

وی از اختصاص 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این عدد به قم اختصاص داده‌شده که بخش عمده آن برای حفاری مترو تا مسجد مقدس جمکران و ساعت ایستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

محرری تصویب بودجه 900 میلیارد تومانی مربوط به بخش فرهنگ را اتفاقی مبارک خواند و بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی نیز به 80 میلیارد تومان ارتقاء پیداکرده و باوجود نداشتن مسئولیت در بخش فرهنگی، شهرداری کم‌کاری نهادهای فرهنگی شهر را جبران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های مهم در شهر اشاره کرد و گفت: اتمام تملک چهل اختران و تکمیل پارکینگ این امامزاده، بهره‌برداری مرحله 5 عمار یاسر، تملک 100 مغازه آرامستان نو و سرعت بخشی به پروژه بسط شرقی انجام‌ شده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: اجرای پروژه دروازه ری نیز با پیگیری شورا سرعت خوبی پیدا کرده و 10 تقاطع در حال ساخت در شهر داریم و همچنین تملک مغازه‌های میدان نو نیز رو به اتمام است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد اما متأسفانه اوقاف با شهرداری همکاری لازم را ندارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم