Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@19:26:37 GMT

گزارش فرانسوی ها از لژیونر شدن بازیکنان تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۶۰۰۱

 سایت فرانسوی «فوتبال مرکاتو» در گزارشی به تعداد لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ های اروپایی پرداخت و نوشت: «از زمانی که کارلوس کی روش از سال ۲۰۱۱ روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است، فوتبال ایران شاهد شکوفایی و انفجار استعدادهای زیادی در سالهای اخیر بوده است. تعداد زیادی از این بازیکنان تصمیم گرفته اند که ایران را به مقصد اروپا ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روندی که امسال هم با جابجایی های مختلف ادامه یافت.

در ادامه این گزارش به نقش باشگاه های بزرگ ایران مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی در پرورش استعدادها اشاره شده و آمده است: «در سال ۲۰۱۴ علیرضا حقیقی، دنیل داوری، رضا قوچان نژاد، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه در تیم های اروپایی بازی می کردند. ۴ سال بعد این تعداد از ۶ به ۱۲ بازیکن لژیونر رسیده است؛ افزایش قابل ملاحظه ای که نباید آنرا نادیده گرفت ... علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنانی بود که بعد از حضور در تیم های نایمخن و آلکمار در هلند، به تیم برایتون پیوست. رقم ۲۵ میلیون یورویی انتقال جهانبخش او را به سومین بازیکن گرانقیمت آسیا بعد از ناکاتا و سون هیونگ مین تبدیل کرد.»

سایت فوتبال مرکاتو در بخش دیگری از گزارش خود به دیگر لژیونرهای فوتبال ایران اشاره کرده و نوشته است: «وحید امیری ۳۰ ساله پرسپولیس را به مقصد ترابوزان اسپور ترک کرد. مجید حسینی هم همبازی امیری در ترابوزان شد. لیگ بلژیک هم تحت تاثیر بازیکنان ایرانی قرار گرفته است. شارلوا که پیش از این فقط کاوه رضایی را در اختیار داشت، مجددا سراغ بازیکنان ایرانی رفته است. در این تابستان امید نورافکن و علی قلی زاده هم به شارلوا رفتند. محمد نادری به تیم کورتریک پیوست. صادق محرمی دینامو زاگرب را انتخاب کرد در حالی که فرشاد احمدزاده به اسلاسک لهستان رفت. نقل و انتقالات زیادی که تایید می کند ایران به جهانی شدن فوتبال رسیده است.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی ایران فوتبال ایران بازی پرسپولیس بلژیک لهستان تیم ملی فوتبال لژیونر سایت فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا