Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:06:47 GMT

کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در ریگان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۶۱۵۹

کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی ریگان گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان اقدام به کنترل محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست بازرسی کردند.

وی افزود: ماموران با استفاده از منابع اطلاعاتی و حین کنترل خودر‌های عبوری به یکدستگاه خودرو زانتیای مشکوک برخورد که خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدپور ادامه داد: ماموران سریعا اقدام به تعقیب و مراقبت نموده که متهمین عرصه را بر خود تنگ دیده و از تاریکی شب استفاده کرده و خودروی مذکور را آتش و متواری شدند

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و اطراف مقدار ۳۰ کیوگرم تریاک و ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک سوخته کشف و ضبط شد

احمدپور با اشاره به همکاری ماموران کلانتری مرکزی، پاسگاه عباس آباد و ناصریه بیان کرد: خودرو و مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به احتمال زخمی شدن متهمین گفت: تلاش جهت دستگیری قاچاقچیان کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر از داخل زانتیا در ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیاتی و ضربتی امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

 سردار یحیی الهی هفتم فروردین در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت محله محور در سطح استان ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مالخر و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: ماموران در همین راستا موفق به کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری و ۳۶ قبضه سلاح جنگی و کشف ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر، ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

این مقام انتظامی لرستان با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین، شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر شده است.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۶ نفر اراذل و اوباش در سطح استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان