Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تسهیلات به برخی شرکت ها داده شده است و اقدام عملی در این خصوص در حال انجام است و به زودی تحویل اتوبوس ها به ناوگان اتوبوسرانی تهران آغاز می شود.

محمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان درخصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: دولت در این زمینه مصوباتی داشته است و تسهیلاتی به شرکت های تولیدکننده اتوبوس داخل کشور اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: کمک هایی صورت گرفته و تسهیلاتی داده شده است تا شرکت های داخلی، این اتوبوس ها را تولید کنند.

 

وی با بیان اینکه حداقل 2 هزار اتوبوس برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران نیاز داریم، گفت: در خیلی از مناطق هنوز کمبود داریم و خطوط اتوبوسرانی در آن مناطق ضعیف است. اتوبوس های موجود نیز بالای 8 سال عمر دارند و فرسوده محسوب می شوند از طرفی هزینه کردن برای اتوبوس های فرسوده اصلا اقتصادی نیست.

 

به زودی تحویل اتوبوس ها به ناوگان اتوبوسرانی تهران آغاز می شود

علیخانی با بیان اینکه اتوبوس های فرسوده آلاینده هستند، کیفیت پایینی دارند و شهروندان از این بابت ناراضی هستند، خاطرنشان کرد: اگر اتوبوس های نو وارد شود، کیفیت افزایش می یابد، رضایت مردم جلب می شود و در کاهش آلودگی هوا نیز نقش موثری خواهد داشت.

 

وی گفت: تسهیلات به برخی شرکت ها داده شده است و اقدام عملی در این خصوص در حال انجام است و به زودی تحویل اتوبوس ها به ناوگان اتوبوسرانی تهران آغاز می شود.

 

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: تسهیلاتی در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد تا بتوانند اتوبوس های خود را نوسازی کنند.

 

تحریم ها سرمایه گذاری خارجی در بخش اتوبوسرانی را مشکل کرد

علیخانی درخصوص استفاده از سرمایه گذار خارجی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، گفت: از مسئولان اجرایی می خواهیم تا موضوع را دنبال کنند و در بخش اتوبوسرانی سرمایه گذار بیاورند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات کشور و تحریم ها ممکن است بر روی حضور سرمایه گذاران خارجی اثرگذار باشد البته سرمایه گذاران خارجی پس از برجام در حال آمدن بودند و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن بود که با توجه به حوادث اخیر، سرمایه گذاری خارجی را مشکل تر کرده است اما با منابع داخلی و کمک های دولت باید تلاش کنیم تا بخشی از نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران انجام شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنکور۹۷ مذاکره با آمریکا سوریه کنکور سراسری دولت اردبیل خراسان جنوبی استان همدان سیاسی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی محمد علیخانی کمیسیون حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد

یکی از وزیران دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن به زودی عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل در آب‌های مدیترانه را آعاز خواهند کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت یمن در گفت‌‌وگو با شبکه المیادین گفت که دور چهارم علمیات ضد صهیونیستی نیروهای مسلح این کشور که عبارت است از هدف قرار دادن کشتی‌هایی اسرائیلی یا کشتی‌هایی عازم بنادر فلسطین اشغالی در مدیترانه، به زودی آغاز خواهد شد و نیروهای یمنی به صورت دقیق در حال رصد تحرکات هستند و روزهای آتی شاهد اعلان این عملیات‌ها خواهد بود.

او همچنین گفت که هر سلاحی که دشمن به کار می‌گیرد، نیروهای یمنی با سرعت، سلاحی را که بتوان با آن بر تسلیحات دشمن غلبه کرد، توسعه می‌دهند. شامی درباره اعلام آغاز دور چهار عملیات‌های یمن علیه رژیم اسرائیل گفت که این عملیات‌‌ها شروع خواهند داشت ولی تا زمانی که جنگ و محاصره علیه غزه متوقف نشود، پایانی نخواهد داشت.

وزیر اطلاع رسانی یمن گفت که تعداد داوطلبانی که خود را برای نبرد با رژیم اسرائیل آماده کرده‌اند، احتمالا به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز جمعه در تجمع همبستگی با مردم فلسطین در غزه، از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها برای یاری مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

او گفت: در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند داد.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادحمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها