Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،نجفی مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ۵۲۴ شرکت تعاونی و اتحادیه در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان ثبت نام کردند.

وی افزود: ثبت نام از تعاونی‌های برتر برای سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌ها از ۲۴ خرداد به مدت یک ماه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت:این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود.

نجفی توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون،ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور ،معرفی الگو‌های عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی وبومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی را از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

جشنواره تعاونی‌های برتر استانی هر سال همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان هرمزگان همگام با سایر استان‌ها برگزار می‌شود .

منتخبین به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد و امسال نیز این جشنواره با حضور مقامات استانی و تعاونی‌های استان در ۱۱ شهریور برگزار می‌ شود.

بیش از ۳ هزار تعاونی در استان هرمزگان در بخش‌های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ف

برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور