Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه‌ گاردین به نقل از بستگان اسامه بن لادن، رهبر پیشین القاعده نوشت که حمزه بن لادن در افغانستان است و در برابر نیروهای آمریکایی و ناتو می‌جنگد اما وزارت دفاع افغانستان حضور حمزه بن لادن در افغانستان را رد می‌کند.

برای نخستین بار، مادر اسامه بن لادن در برابر رسانه‌ها ظاهر شده و با روزنامه گاردین گفتگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفتگو از خاطراتش با اسامه بن لادن گفته و از او دانشجویی آرام توصیف کرده است.

برادر اسامه بن لادن نیز با این روزنامه گفتگو کرده و تاکید کرده که حمزه بن لادن به او گفته بوده که انتقام پدرش را از آمریکایی‌ها خواهد گرفت.

حسن بن لادن، برادر اسامه بن لادن به گاردین گفت: «حمزه پسر جوان بن لادن ظاهرا در افغانستان است و گفته می‌شود او برای انتقام خون پدرش در برابر نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در افغانستان می‌‍‌‌جنگند.»

تاکنون مشخص نیست حمزه بن لادن پسر ارشد اسامه بن لادن در کدام ولایت این کشور حضور دارد اما گفته می‌شود او در تلاش است که القاعده را در افغانستان دوباره سر و سامان دهد.

با این حال، محمد رادمنش، سرپرست دفتر رسانه‌های وزارت دفاع افغانستان حضور حمزه بن لادن در افغانستان را رد کرده و تاکید کرد که برخی‌ها در این باره شایعه‌پراکنی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسامه بن لادن حمزه بن لادن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد بازدید کرد.

استاندار لرستان در سفر یک‌روزه به بروجرد، ضمن حضور در مصلای بروجرد و گفتگو با نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، بازدید از وضعیت پروژه مسکن ملی را در دستور کار خود قرارداد.

وی همراه با معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با حضور در سایت مسکن ملی بروجرد، ضمن گفتگو با پیمانکاران و دست‌اندرکاران مجری طرح، از نزدیک وضعیت عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داده و در جریان موضوعات و مسائل مربوط به این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 6095907

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس