Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر هادی درباره کلیپ منتشر شده عوامل سریال «دلدادگان» توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: «همه بدانند که ما به شرایط سخت مردم نخندیدیم. ما هم از مردم هستیم و مشکل مالی داریم.»

ایران آنلاین /منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون، شنبه 13 مرداد در برنامه «حالا خورشید» درباره کلیپ جنجالی منتشر شده از او و عوامل «دلدادگان» در واکنش به تغییرات نوسانات ارزی گفت: «زمانی که دلار گران شد ما کلیپی در پشت صحنه دلدادگان ساختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما صد در صد اعتراض به مسئولان و شرایط بود؛ اما زمانی که بالای ۹۰ درصد نسبت به این کلیپ اعتراض کرده‌اند، به نظر می‌رسد ما هم کمی اشتباه کردیم.»

او افزود: همه بدانند که ما به شرایط سخت مردم نخندیدیم. ما هم از مردم هستیم و مشکل مالی داریم. بعضی‌ها فکر می‌کنند، چون فیلم‌های «من سالوادور هستم» و «آینه بغل» بالای ۴۰ میلیارد فروخته‌اند، حداقل ۱۰ میلیارد سهم من شده است؛ در حالی که من در مجموع ۳۰۰ میلیون برای کارگردانی این دو فیلم دستمرد گرفتم. مابقی نوش جان تهیه‌کنندگان؛ چراکه ریسک کار برای آن‌ها بوده است.»

این کارگردان تصریح کرد: «اعتراض ما در این کلیپ، به مسئولان و شرایط و گرانی بود. از من می‌خواهند به خاطر انتشار این کلیپ عذرخواهی کنم؛ من عذرخواهی می‌کنم آن هم از کسانی که با احترام نقدمان کردند. من خودم از قشر ضعیف جامعه بوده‌ام؛ بچه جنوب شهر تهران هستم چطور می‌توانم مردم را مسخره کنم؟! واقعا نیت ما به سخره گرفتن مردم نبود.»

عوامل این سریال مدتی پیش در کلیپی ( در همین خبر ببنید) با رویکرد طنز به نوسانات ارزی واکنش نشان داده بودند که واکنش‌های منفی زیادی را به همراه داشت./خبرانلاین

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)
  • (ویدئو) همدم تازه منوچهر هادی پس ازحواشی اخیر
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر