Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@22:49:38 GMT

مجمع حامیان دانشگاه صنعتی شریف تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۶۸۴۵

مجمع حامیان دانشگاه صنعتی شریف تشکیل شد

مجمع حامیان دانشگاه صنعتی شریف در راستای جذب و ساماندهی توانمندی­‌های مادی و معنوی خیرین برای تقویت و گسترش زیرساخت­‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، مجمع حامیان دانشگاه صنعتی شریف در راستای جذب و ساماندهی توانمندی­‌های مادی و معنوی خیرین و واقفین و ترغیب نیکوکاران و کارآفرینان برای تقویت و گسترش زیرساخت‌­های علمی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، به همت مرکز برنامه­­‌ریزی راهبردی و توسعه منابع تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی وقف در جامعه و بهره­­‌گیری از آن در توسعه کمی و کیفی فعالیت­‌های دانشگاه، ارائه مشاوره و بسترسازی (اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی) جهت تسهیل در امر سرمایه‌گذاری بهینه خیرین آموزش عالی و کارآفرینان در دانشگاه، شناسایی، تقدیر و حمایت همه‌جانبه از خیرین و حامیان دانشگاه، برنامه‌ریزی و سازماندهی برای جذب کمک‌های مردمی جهت احداث، تکمیل و تجهیز فضای کالبدی مورد نیاز دانشگاه، نظارت بر حسن انجام تعهدات دانشگاه در قبال خیّرین، واقفین و تبرعات و موقوفات ایشان، پیگیری نظرات و اهداف نیک حامیان و خیرین مجمع در طول حیات ایشان و بعد از آن، مشارکت در خرید و تأمین تجهیزات آزمایشگاهی و خدمات مورد نیاز دانشگاه از اهداف این مجمع عنوان شده است.

همچنین حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان و اعضای هیات‌علمی و حمایت از دانشجویان کارآفرین و شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپای دانشگاه با صلاح‌دید دانشگاه، حمایت و پشتیبانی از دانشجویان مورد تایید و صلاح‌دید دانشگاه برای اعطای بورس تحصیلی در دانشگاه‌های برتر دنیا، حمایت و پشتیبانی از اقدامات فرهنگی و اسلامی در دانشگاه از جمله سنت پسندیده ازدواج‌های دانشجویی، حمایت از دانشجویانی که استحقاق مساعدت مالی دارند، ایفای نقش فعال برای ارتباط دانشگاه با حوزه‌های مرتبط در بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی کشور از دیگر اهداف مجمع حامیان دانشگاه صنعتی شریف ذکر شده است.

در اساسنامه این مجمع عنوان شده در صورت لزوم تبدیل به احسن نمودن اموال و دارایی‌هایی که به هر شکل و قالبی به مجمع واگذار گردیده (اعم از هبه، صلح، وقف و …) با رعایت نیات بانیان در راستای اهداف مجمع به شرط آنکه لزوماً متضمن بهره‌برداری بهینه و یا ارزش افزوده بیشتر باشد. همچنین انجام هر نوع فعالیتی (مانند ایجاد موسسات و یا شرکت‌های تابعه و یا دوایر زیر مجموعه و …) که با روح و فلسفه اهداف مذکور در این ماده همخوانی و سنخیت داشته باشد.

انتهای پیام/4007

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در ماه است.

وی افزود: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی، کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

صالحی بابیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به چهار هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.


وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • تصاویر جالب از آمریکا در حمایت از غزه | از رژه خودرویی تا تشکیل زنجیره انسانی توسط دانشجویان دانشگاه شیکاگو
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین