Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا ناجا از شناسایی ۱۲۰۰ پیج و کانال خرید و فروش سکه و ارز در فضای مجازی و ارائه اطلاعات آن‌ها به پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کمال هادیانفر با اشاره به شناسایی بیش از 1000 پیج و کانال در فضای مجازی که اقدام به خرید و فروش سکه و ارز می‌کردند اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد،‌ پلیس فتا پیج‌ها و کانال‌هایی که در فضای مجازی مبادرت به خرید و فروش سکه و ارز می‌کردند را شناسایی کرد و اطلاعات این صفحات و کانال‌ها را در اختیار پلیس آگاهی ناجا قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پلیس فتا: سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود

رئیس پلیس فتا ناجا افزود: تا این لحظه 1200 پیج و کانال‌ فعال در این بخش شناسایی شدند و همه این اطلاعات در اختیار پلیس آگاهی ناجا قرار گرفت تا پلیس آگاهی با افرادی که در این فضا تخلفاتی را مرتکب شده‌اند برخورد کند.

به گفته وی تعدادی از دستگیری‌های انجام شده در حوزه قاچاق کالا و ارز بر اساس اطلاعاتی است که پلیس فتا آن را در اختیار پلیس آگاهی قرار داده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ بازار سکه و ارز پلیس آگاهی پلیس فتا متخلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند