Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:51:47 GMT

آشتی مخاطب با رمان‌های جنایی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۷۰۴۲

سجاد خالقی از نویسندگان کشور گفت: رمان «روز داوری» و همراهی با سرگرد مقدس در لحظه‌های پر خطر و سرنوشت‌ساز برای علاقه مندان به رمان معمایی جنایی لحظات هیجان‌انگیز و پر استرسی را رقم خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد خالقی از نویسندگان کشورمان اظهار داشت: طی چند سال گذشته بحث رمان ژانر در ایران بسیار قوت گرفته و نویسندگان بسیاری سعی کرده‌اند با ژانر نویسی یک تشخص و مزیت ممتاز برای اثر خود خلق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدتی قبل با انتشار چهار رمان ژانر در نشر هیلا زیر نظر محمد حسین شهسواری و استفاده تبلیغاتی و مداوم ناشر از واژه رمان ژانر این مسئله باعث جذاب‌تر شدن ژانر نویسی شد، در این میان رمان «روز داوری» یکی از رمان‌های ژانر معمایی پلیسی است که در ابتدای سال 97 توسط انتشارات شهرستان ادب روانه بازار شد.

به گفته خالقی، «روز داوری» ماجرای یک نظامی گریزان از اجتماع را روایت می‌کند که مجبور است بر خلاف میل خود به دنبال ناپسری یک مرد با نفوذ حکومتی بگردد و در این راه با مشکلات و حقایق فراوانی روبرو می‌شود. سرگرد آبتین مقدس در این رمان برای یافتن آرشِ فراری در مرزهای شرقی کشور از همه نبوغ و توانایی خود استفاده می‌کند و با تحویل دادن او ماموریت را به نحو احسن تمام می‌کند، اما ماجرای اصلی و مشکلات تازه بعد از این شروع می‌شود و سرگرد این بار باید برای حل معمایی جنایی و یافتن کسانی که نزدیکانش را به قتل رسانده‌اند تلاش کند، تلاشی که زندگی آرام او را نابود می‌کند اما سرانجام او را به خواسته اش می‌رساند.

این نویسنده بیان کرد: بدون شک مطالعه رمان «روز داوری» و همراهی با سرگرد مقدس در لحظه‌های پر خطر و سرنوشت ساز برای علاقه‌مندان به رمان معمایی جنایی لحظات هیجان انگیز و پر استرسی را رقم خواهد زد و آنها را با این نوع رمان ایرانی آشتی خواهد داد.

رمان روز داوری توسط سجاد خالقی نوشته شده و شهرستان ادب آن را در 364 صفحه به چاپ رسانده است.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت

همشهری آنلاین - حوادث: نخستین حادثه مربوط به مرگ مشکوک پسری ۲۲ ساله بود که ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. جسد پسر جوان در خانه اش پیدا شده که بر اثر ضربه کاتر به دستش و خونریزی شدید جان باخته بود. آنطور که خانواده اش می گفتند وی اقدام به خودکشی کرده بود. آنها مدعی بودند که جوان جان باخته، اعتیاد به مواد مخدر داشته و وقتی شنیده که خانواده اش قصد دارند وی را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، اقدام به خودکشی کرده است. با این حال تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا مشخص شود که آیا گفته های خانواده وی درباره مرگ پسر جوان صحت دارد یا نه.

دومین حادثه که ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و مربوط به مرگ مردی جوان بود که جسد سوخته اش در زمین خاکی پیدا شده بود. در نزدیکی جسد گالن بنزین و فندک به چشم می خورد. همچنین یک خودروی پرایدی در نزدیکی محل کشف جسد پیدا شد که متعلق به مرد جان باخته بود. یافته های تیم جنایی نشان می داد که خانه مرد جان باخته در همان محدوده بوده است. خانواده اش می گفتند که متوفی با کسی خصومت شخصی نداشته است. با این حال تحقیقات برای کشف اسرار مرگ مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 848126 برچسب‌ها اعتیاد - معتاد قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!