Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛محمدباقر کشفی اولویت گذاری در انجام کارها را از مولفه های موفقیت مدیران دستگاه ها و سازمان ها در انجام وظایف دانست و عنوان کرد: با توجه به وجود انتظارات مختلف از دستگاه ها و محدودیت فرصت، منابع و امکانات، مدیران دستگاه ها باید با تکیه بر پژوهش و بررسی های میدانی، خواسته ها و انتظارات دارای اهمیت جامعه مخاطب خود را شناسایی و بر این مبنا برای کار خود اولویت گذاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس باید عمده منابع در اختیار هر دستگاه و مدیر آن برای تحقق اولویت های تعیین شده اختصاص یابد تا بتوان به انتظارات مخاطبین هر مجموعه پاسخ داد.

مشاور عالی و رئیس گروه مشاوران استاندار هرمزگان افزود: ممکن است اولویت های جامعه در هر دوره زمانی متفاوت باشد که لازم است تحقیقات و پژوهش ها از سوی دستگاه ها و سازمان ها در دوره های کوتاه مدت صورت گیرد تا نیازسنجی واقعی از انتظارات مردم در شرایط روز جامعه صورت گیرد و رفع این نیازها در اولویت باشند.

کشفی  با بیان اینکه پس از نیازسنجی، باید اقدامات و کارهای صورت گرفته، اثرسنجی شوند، تصریح کرد: اثرسنجی عملکردها و اقدامات امری ضروری و بسیار مهم است که نشان می دهد آیا توانسته ایم با کارهای خود وضعیت جامعه را ارتقا دهیم یا خیر، و با این کار خواهیم توانست میزان موفقیت اقدامات را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ممکن است در برخی موارد تصمیمات و اهداف تعیین شده از سوی مدیران دستگاه ها همسو با دغدغه ها و انتظارات بدنه جامعه نباشد، اضافه کرد: این فاصله و عدم انطباق میان اولویت های مدیران و جامعه، نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

مشاور عالی و رئیس گروه مشاوران استاندار هرمزگان تاکید کرد: مبنای کار مدیران سازمان ها و دستگاه ها باید ایجاد رضایتمندی در مردم باشد و بر این اساس باید برای شناخت نیازها و دغدغه های آحاد جامعه مطالعات میدانی صورت گیرد تا اولویت سازمان ها بر این اساس تعیین شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه هرمزگان دستگاه اولویت انتظارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان