Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما؛ عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها در صداوسیما در حکمی، حسن ملکی را به عنوان قائم‌مقام این مرکز منصوب کرد.

در بخشی از حکم سید عباس فاطمی خطاب به ملکی آمده است: نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزنده مدیریتی و اجرایی جنابعالی در حوزه رسانه و شبکه‌های مختلف سیما، به موجب این حکم به سمت «قائم‌مقام رییس مرکز سیمای استان‌ها» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های ارزشمند سازمانی و مدیریت جهادی به هدایت واحد‌های مختلف مرکز در چارچوب وظایف و مأموریت‌های ابلاغی معاون محترم امور استان‌ها مبادرت ورزیده و با استفاده از خرد جمعی خُبرگان و کارشناسان مؤمن و توانا، در راستای اولویت‌های مد نظر گام بردارید.

حسن ملکی پیش از این مدیریت شبکه چهار، قائم‌مقامی شبکه جام جم، مسئول امور مجریان سیما، دبیر ستاد انتخابات معاونت سیما، و تهیه کنندگی برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی را بر عهده داشته است.

همچنین؛ رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما، محمدرضا معصوم‌زادگان را به عنوان مشاور رییس و مسئول امور نمایشی این مرکز منصوب کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت