Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@04:34:08 GMT

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۷۴۲۸

به گزارش خرداد، جراحی پلاستیکی که برای برجسته سازی پایین تنه به سبک برزیلی مد شده است جان هر یک نفر از 3000 نفر را می‌گیرد. در سرتاسر دنیا، زنانی که در سودای داشتن هیکلی مانند هنرپیشه‌های هالیوودی دست به این جراحی می‌زنند با خطر مرگ روبرو هستند و بسیاری جان خود را روی میز جراحی می‌گذارند.
عوارض جانبی چنین جراحی خطرناکی مانند عفونت عمقی و شدید که حتی خود جراحان را به هشدار واداشته است نیز ممکن است در کوتاه یا طولانی مدت زنان را در کام مرگ فرو ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تنها در ایالت فلوریدای آمریکا در این سالها 10 زن جان خود را با این جراحی از دست داده‌اند و رقم در کل آمریکا به 33 نفر می‌رسد. زنان برای شبیه شدن به کیم کارداشیان و کایلی جنر در حالی تن به چنین پروسه دردناک و خطرناکی می‌دهند که ریسک بالایی را متحمل است. در این جراحی چربی از یک نقطه بدن بیمار برداشته شده و در پایین تنه‌اش تزریق می‌شود. این کار می‌تواند باعث نفوذ تکه‌ای چربی از ماهیچه داخل رگ‌های خونی شده و این چربی در رگ‌ها به حرکت دربیاید که با رسیدن به ریه‌ها و قلب Heart می‌تواند کشنده باشد و یا مشکلات تنفسی و قلبی برای بیمار ایجاد کند.لاتیا باومیستر 30 ساله یکی از قزبانی‌های این جراحی برجسته سازی پایین تنه است. او روی میز جراحی در فلوریدا جان باخن و 6 فرزندش را بی مادر گذاشت. قربانی‌های دیگر هم بیشتر مادرانی بودند که جان خود و بودن با فرزندانشان را قربانی سودای زنان هالیوودی کردند. منبع: رکنا برچسب ها: جراحی ، جراحی زیبایی ، جراحی زیبایی پایین تنه

منبع: خرداد

کلیدواژه: جراحی جراحی زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟