Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل، آزمون دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک و پیش‌دبستانی را از روز گذشته، 13 مرداد‌ماه آغاز ‌کرده و این آزمون تا 17 همین ماه ادامه دارد.
دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک و پیش‌دبستانی این مرکز در تیرماه برگزار شد که پس از پایان دوره، اکنون از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 100 نفر در این آزمون با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که پس از کسب حد نصاب نمره، گواهی‌نامه معتبر به آنان اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، آزمون دوره تربیت مربی قرآن به صورت کتبی و شفاهی با حضور داوران در مکان مؤسسه به نشانی اصفهان، آران و بیدگل، میدان امام خمینی(ره)، خیابان مختص‌آباد در حال برپایی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مهد قرآن آران و بیدگل آزمون تربیت مربی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند