Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اتحاديه جهاني کشتي در گزارشي به برگزاري نخستين دوره رقابت هاي کشتي آزاد و فرنگي نونهالان قهرماني آسيا پرداخت.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، در گزارش اتحاديه جهاني کشتي که در سايت رسمي اين اتحاديه منعکس شده است به درخشش کشتي گيران ايران، ژاپن و قزاقستان در نخستين دوره رقابت هاي کشتي آزاد و فرنگي نونهالان آسيا اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين گزارش که با درج تصاويري در اين مسابقات همراه بود، آمده است: کشتي گيران با استعداد آسيايي در سن 13 تا 15 سال توانستند در يک رويداده قاره اي رقابت کنند که اولين تجربه بين المللي براي بسياري از آن ها بود و اين رقابت ها پر از احساسات، تکنيک، اشک ها و لبخند ها بود.
در ادامه اين گزارش ضمن اشاره به پيام نناد لالوويچ رئيس اتحاديه جهاني کشتي در مورد اينکه هريک از اين کشتي گيران مي توانند ستاره هاي آينده ورزش ما باشند از قول رسول خادم رئيس فدراسيون کشتي آورده است: براي توسعه کشتي در آسيا و پيدا کردن کشتي گيران با استعداد فدراسيون کشتي پيشنهاد برگزاري اين مسابقات را به اتحاديه جهاني داد که رقابت هاي پسران در ايران برگزار شد و رقابت هاي دختران در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.
ما مسابقات فوق العاده اي را در بين نونهالان آسيا ديديم و اميدوارم که نونهالان امروز را در رقابت هاي مهم آينده همچون بازي هاي المپيک ببينيم.
همچنين در گزارش اتحاديه جهاني کشتي به حضور بانوان و خانواده ها در سالن مسابقات که به تشويق فرزندان خود پرداختند و همچنين قضاوت داوران زن ايراني در رقابت ها اشاره شده است.
در ادامه نيز نتايج کاملي از رده بندي تيمي اين مسابقات به همراه مسابقات فينال و رده بندي آمده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتحاديه جهاني کشتي رقابت هاي نونهالان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند