Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-26@13:07:02 GMT

رونالدو دست‌نیافتنی، یوونتوسی‌ها روی بورس +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۷۶۵۷

به گزارش فارس، طی چند روز گذشته نقل و انتقالات سری آ سر و صدای بسیاری به پا کرده و حضور رونالدو و در ادامه نقل و انتقالاتی که بین بیانکونری و میلان صورت گرفته باعث شده که ایتالیایی‌ها در کانون توجهات قرار بگیرند.

البته رقم نقل و انتقالات بیشتر معطوف به باشگاه‌ها می شود و موضوعی که همواره در سایه قرار می‌گیرد دستمزدی  است که ستاره‌ها در طول فصل دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر پر درآمد‌ترین بازیکن شاغل در سری آ رونالدو است که دستمزی هنگفت به مبلغ 30 میلیون یورو در سال از یووه دریافت خواهد کرد.در رده پر درآمدترین بازیکنان کالچو هیگواین به چشم می‌خورد که باز از یووه به میلان رفت.در لیست زیر مشاهده می‌کنید که بازیکنان بیانکونری در بین گرانقیمت‌ترین ستاره‌های اسکودتو قرار دارند و نام چند بازیکن از میلان و اینتر و ناپولی نیز در این لیست دیده می‌شوند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست