Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد و به نقل از ایران اکونومیست - ۶۰۰ میلیارد تومان مطالبات سپرده‌گذاران موسسات پرداخت شدبه گزارش ایران اکونومیست؛ مسعود پزشکیان در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه، گفت: حدود هزار نفر دیگر از سپرده گذاران تا سقف یک میلیارد تومان برای دریافت سپرده های خود به بانک های عامل مراجعه کرده اند که تعداد مراجعه کنندگان به ۱۶ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از سپرده های سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری پرداخت شده که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از این رقم در هفته گذشته پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه برخی بانک ها در پرداخت مطالبات موسسات مالی و اعتباری تاخیر داشته اند به خبرگزاری خانه ملت گفت: افراد می توانند از طریق تماس با شماره های مشخص شده در بانک مرکزی مشکلات در پرداخت ها را عنوان کنند.
پزشکیان یادآور شد: مشکلات و تاخیرها بیشتر از سوی روسای موسسات متخلف ایجاد می شود که مقرر شد در اینباره تذکری داده شود تا روند پرداخت ها را با سرعت بیشتری عملیاتی کنند.
نایب رییس مجلس با بیان اینکه برخی افراد حدود یکماه است اطلاعات حساب خود را به بانک عامل داده اند، اما پس از یک ماه اطلاعات آنها به بانک مرکزی ارجاع داده شده که این اقدامات مردم را ناراضی کرده است، افزود: تغییر و تحول در بانک مرکزی تا حدود کمی موضوع پرداخت سپرده ها را تحت تاثیر قرار داده و سبب تاخیر در پیگیری فرآیند اجرایی شده، لذا تاکید شد که بانک های عامل مدارک را از سپرده گذاران دریافت کنند تا سپرده آنها پرداخت شود.
وی تصریح کرد: مقرر شده درباره افرادی که حساب مشترک دارند همانگونه که تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد، سقف یک میلیارد تومان نیز پرداخت شود.

برچسب ها: ثامن الحجج ، موسسات مالی ، مطالبات

منبع: خرداد

کلیدواژه: ثامن الحجج موسسات مالی مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز