Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@16:01:05 GMT

تشکيل خانه احزاب در استان قزوين ضروري است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۷۸۲۳

تشکيل خانه احزاب در استان قزوين ضروري است

خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – دبير حزب اسلامي کار در استان قزوين تشکيل خانه احزاب در اين استان را ضروري دانست و گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور و استان توجه به احزاب و کار گروهي است.

به گزارش ايرنا مصطفي جولاده نيکو روز يکشنبه آستان روز خبرنگار در ديدار با رئيس خبرگزاري ايرنا افزود: حزب اسلامي کار از سال 92 فعاليت خود را در قزوين آغاز کرد ولي متاسفانه با برخورد تنگ نظرانه رسانه ها در انتشار اخبار خود مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مطبوعات استان به دليل برخي تنگ نظري ها و نگرش هاي سياسي از انتشار اخبار اين حزب با وجود پرداخت هزينه خودداري مي کردند.
دبير حزب اسلامي کار در استان قزوين گفت: براي خروج استان از فضاي شخص محوري و نگاه تک بعدي پيشنهاد راه اندازي خانه احزاب را مطرح کرده و براي واگذاري فضا و ساختمان خانه احزاب نيز اعلام آمادگي کرديم.
جولاده نيکو ادامه داد: پيشنهاد راه اندازي خانه احزاب مورد استقبال استاندار قزوين قرار گرفت و حتي تا مرحله تجهيز و نصب بنر پيش رفت اما مدير کل جديد دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري قزوين با اين توجيه که بايد خانه احزاب ساختمان مستقل خود را داشته باشد جلوي کار را گرفت.
وي افزود:استاندار قزوين واقعا از اين طرح استقبال کرد اما وقتي کار به سطح مديران مياني رسيد در سنگ و قلاب قرار گرفت.
اين مسئول سياسي در استان افزود: با راه اندازي خانه احزاب تمامي جريان ها و نگرش هاي سياسي در اين خانه جمع شده و حزبي بالاتر قرار مي گيرد که خدمات بيشتر و بهتري به مردم ارائه کرده باشد.
دبير اجرايي حزب اسلامي کار در قزوين افزود:امروزه مردم از اسم حزب و فعاليت هاي سياسي خسته شده اند و بايد از اين فکر که يک فرد هرچه بگويد صحيح است خارج شد.
وي افزود:در ديدارهاي خود با مراجع عظام از جمله صانعي،بيات و موسوي تبريزي در قم فضاي استان را براي ايشان تشريح کرده و گفتيم که تاکنون هيچ کس در قزوين براي حزب اسلامي کار اقدامي نکرده است .
جولاده نيکو در بخش ديگري از سخنان خود افزود:احزاب پل ارتباطي ميان مردم و مسئولان هستند و مي توانند بسياري از اعتراضات منطقي را که ممکن است در آينده به اعتراضات اجتماعي منجر شوند مديريت و جلوگيري نمايند.
جولاده نيکو ادامه داد:ما از فضاي استان گله مند هستيم که از مشاوره رايگان ما براي حل مشکلات صنعت استقبال نکردند و حتي ايده خانه احزاب ما را نيز معطل گذاشتند.
دبير اجراي حزب اسلامي کار اضافه کرد:شهر صنعتي البرز که زماني نگين شهرهاي صنعتي کشور بود امروزه با 20 درصد ظرفيت کار کرده و به انبار شرکت هاي توليدي تبديل شده است اما متاسفانه کسي از مشاوره رايگان ما براي خروج از اين وضعيت استقبال نکرد.
جولاده نيکو ادامه داد:متاسفانه تا حرفي زده مي شود ما را به سهم خواهي متهم مي کنند در حاليکه قبل از انتخابات از ما ياد شده و بعد از انتخابات فراموش مي شويم.
رئيس خبرگزاري ايرنا مرکز قزوين نيز در اين ديدار گفت: در ميدان سياست بايد به سمت تفکر خرد جمعي حرکت کرد.
علي حيدر شاه حسيني افزود: مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسي ترازوي احزاب هستند و مردم با مشاهده عملکرد احزاب در مطبوعات آنها را قضاوت مي کنند.
وي ادامه داد:بايد احزاب از ظرفيت رسانه ها بيشتر استفاده کنند تا ارتباط و تعامل خود را با مردم و مسئولان تقويت کرده و پيشنهادهاي خود را براي رفع مشکلات و معضلات ارائه نمايند.
6101/6012
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است